Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Någon som har lust?

Produkter
(logga in för att koppla)

Mx_tommi

Aktiv medlem
Den 2 och 3 maj så går det två olika Motocross tävlingar i Blixås. 2 maj är det Vmx tävlingen som är för barns och ungdomar och 3:e maj så körs det Divison 1..Så det skulle vara kul ifall någon här från sidan kunde komma och fotografera.Ifall det är nån som är sugen på att göra det så skriv det gärna här.



Länk till klubben : http://www.mkpionjar.nu/tavlingar.html
 
Bor på gångavstånd, Balltorp, och var där idag för att testa att plåta Motocross, vilket jag aldrig gjort tidigare!

Blev väl så där nöjd med bilderna men jag fick om inte annat lokaliserat några bra platser och vilka brännvidder som funkar! Var dock så dammigt att jag inte vågade byta objektiv. Fick våttorka av hus och objektiv när jag väl var hemma innan jag kunde ta ut minneskortet!

Hade gärna plåtat 3/5 MEN är på Falkenbergs motorbana och plåtar ERF i stället. Synd att det krockar men that´s life!

Mvh!
// Niklas
 
Man behöver visst ett lösenord för att se den bilden. (?)
 
Division 1 3:e Maj

Då kommer vi från Bildcentralen att dyka upp.
Vi kommer ha bevakning på en förare som vi sponsrar, men fotograferar givetvis även hela racen och försöker täcka in så mycket det går.
 

Kan heller inte se bilden (lösenord krävs)!

Var så dammigt där att jag knappt såg förarna, än mindre någon annan som plåtade, så längde det inte var killen vid depån med en mobilkamera (såg det ut som)!?

Tänkte ta med honom på bild men han vände och gick innan jag positionerat mig! Ville för övrigt att det skulle se naturligt ut dvs. att han inte skulle vara medveten! Nåväl, det får bli nästa gång!

Mvh!
// Niklas
 
Ska ju köra båda tävlingarna..så ta gärna extra många bilder på mig..

Kommer köra en svart hoj(ktm) och och kommer ha oragne/bruna kläder
 
Blir ingen körning för hojen inte hinner bli hel innan det..men jag kommer nog vara där och fotografera ;)
 
J.Weinö skrev:
Jepp, jag var där och plåtade Mx på lördagen.

På söndagen var jag nere i Falkenberg och
plåtade roadracing i serierna REC & BOTT.

Alla album finns på vår webb under sportbilder.


Var det du som stod inne på banan å plåta lite här och var?
Tänkte på en sak när jag stod där och kika, hade du kontaktat dem, eller hade dem kontaktat dig? för plåtandet dvs.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.