Annons

"Nästa" även inklusive sidbyte?

Produkter
(logga in för att koppla)

perstromgren

Aktiv medlem
Hur gör man för att bläddra bild för bild och slippa gå tillbaka till översiktssidan för att byta sida?

Jag brukar ibland bläddra igenom bilderna och kommentera någon bild här och där. Jag går in via Bilder->Alla nya kritikbilder, klickar på första bilden och går vidare med "Nästa". Bekymret är att jag kommer till sidslut! Varför kan jag inte klicka "Nästa" och komma till nästa sidas första bild?

Det finns säkert ett snyggt sätt som jag bara missat: lär mig!

Per.

Jag vet om det där, det är en "defekt" tyvärr - som jag stoppade in för att få lite bättre prestanda men inte hunnit med att fixa en bättre lösning för.

clindh skrev:
Jag vet om det där, det är en "defekt" tyvärr - som jag stoppade in för att få lite bättre prestanda men inte hunnit med att fixa en bättre lösning för.

OK, tackar för svaret!

Finns det något sätt att ta sig till nästa sida då? Enda chansen verkar vara att hålla reda på vilken sida man är på (n), klicka "Alla nya kritikbilder" och klicka på sida n+1.

Per.

Nej, inte när du bläddrar runt bilderna. Det kompliceras av att det hela tiden kommer in nya bilder, så vilket sidonummer man är på förskjuts med tiden.

En teknik är dock att på tumnagelsidan klicka shift-click eller control-click, så öppnas bilden i ett nytt fönster/ny tabb - då kan man beta av dem, och fortfarande se var man är.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto