Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
När vi ser en kass bild...
- Trådstartare ulltand
- Start datum
cw-op
Aktiv medlem
lottawe skrev:
.
Bra Lotta! precis så tänkte jag mig dig när du svarade på Kenneths sista inlägg! Ho-Ho
Men va snabb du var, du har ju fjorton dar på dig! JANNE
lottawe
Aktiv medlem
Fast du kan sudda ut det där flinet för när blicken bara vänds från er är bilden en annan och mycket vackrarecw-op skrev:
Bra Lotta! precis så tänkte jag mig dig när du svarade på Kenneths sista inlägg! Ho-Ho
Men va snabb du var, du har ju fjorton dar på dig! JANNE
Får jag återkomma med en till om det känns annorlunda om 14 dar eller?
cw-op
Aktiv medlem
lottawe skrev:
Fast du kan sudda ut det där flinet för när blicken bara vänds från er är bilden en annan och mycket vackrare
Får jag återkomma med en till om det känns annorlunda om 14 dar eller?
Undrar om inte du missförstod mig nu Lotta, tyckte bilden visade dina innersta känslor så bra?
Visste inte ens att det var du på bilden?
Självklart, jag tänker själv ta god tid på mig att tänka så kreativt jag bara kan. Synd att man inte har nåt som riktigt passar just nu. För det är ju kul att smida medans järnet är varmt. Nu e de jag som e taliban för jag tänker försöka anstränga mig en aning o då behöver jag lite tid. (c;= JANNE
cw-op
Aktiv medlem
hansen2 skrev:
För övrigt tycker jag Graal's kommentarsexempel är exemplariskt!
/Johan
Jovisst men då får man jobba för att komma upp i hans klass!
Apropos bilden.Johan; det blir nog många som satsar på samma åsikt som din framöver - lugnast så! (C; JANNE
cw-op
Aktiv medlem
lottawe skrev:
Jag är inte någon av modellerna på den.
Nähä jag missuppfattade då jag trodde att det var du som skulle bli vacker när vi vände oss bort eller hur det var? Fllåt JANNE
cw-op
Aktiv medlem
hansen2 skrev:
Aha, då kanske jag skall ha den i beredskap och byta profilbild när det vankas debatt?
/Johan
Ja ha det, skrämmer slag på vem som helst! Tom. på mig å´jag e inte lättskrämd ska du veta! Näe ärligt talat, jag tror mig ha hajjat vissa känslolägen här i tråden? (C;=
Jag kanske hade tänkt mig lite grundligare "tänk" (gräsligt ord!) som tex.fångar trådens kvintessens eller nåt i den stilen. Nu får ni ingen mer hjälp! (C;= JANNE
hansen2
Aktiv medlem
cw-op skrev:
Ja ha det, skrämmer slag på vem som helst! Tom. på mig å´jag e inte lättskrämd ska du veta! Näe ärligt talat, jag tror mig ha hajjat vissa känslolägen här i tråden? (C;=
Nja, bilden var inte såvärst representativ. Men vem sitter inne med ett kartotek på sig själv och där man kanske kan hitta något som uttrycker "leda"?
Nu väntar vi med spänning på ditt bidrag ...
Edit: Jag tycker Lenas självporträtt var roligast
/Johan
lottawe
Aktiv medlem
"Leda"
Typ att vilja lägga sig och dö/försvinna? eller bara måttligare uttråkning kanske?
http://www.lottawe.fotosidan.se/viewpic.htm?ID=575306
Typ att vilja lägga sig och dö/försvinna? eller bara måttligare uttråkning kanske?
http://www.lottawe.fotosidan.se/viewpic.htm?ID=575306
Grantun
Aktiv medlem
hansen2 skrev:
Nja, bilden var inte såvärst representativ. Men vem sitter inne med ett kartotek på sig själv och där man kanske kan hitta något som uttrycker "leda"?
Nu väntar vi med spänning på ditt bidrag ...
Edit: Jag tycker Lenas självporträtt var roligast
/Johan
k-oskarina
Aktiv medlem
Bildens namn: Diskussionen
k-oskarina
Aktiv medlem
k-oskarina skrev:
Bildens namn: Diskussionen