Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

När vi ser en kass bild...

Produkter
(logga in för att koppla)
Bra snabbt jobbat tjejer!!Jag har inget riktigt bra i arkivet men några hyfsade ideér. )c;
Återkommer! JANNE

cw-op skrev:
Bra Lotta! precis så tänkte jag mig dig när du svarade på Kenneths sista inlägg! Ho-Ho
Men va snabb du var, du har ju fjorton dar på dig! JANNE
Fast du kan sudda ut det där flinet för när blicken bara vänds från er är bilden en annan och mycket vackrare:)

Får jag återkomma med en till om det känns annorlunda om 14 dar eller?

lottawe skrev:
Fast du kan sudda ut det där flinet för när blicken bara vänds från er är bilden en annan och mycket vackrare:)

Får jag återkomma med en till om det känns annorlunda om 14 dar eller?

Undrar om inte du missförstod mig nu Lotta, tyckte bilden visade dina innersta känslor så bra?
Visste inte ens att det var du på bilden?

Självklart, jag tänker själv ta god tid på mig att tänka så kreativt jag bara kan. Synd att man inte har nåt som riktigt passar just nu. För det är ju kul att smida medans järnet är varmt. Nu e de jag som e taliban för jag tänker försöka anstränga mig en aning o då behöver jag lite tid. (c;= JANNE

hansen2 skrev:
För övrigt tycker jag Graal's kommentarsexempel är exemplariskt! :)

/Johan

Jovisst men då får man jobba för att komma upp i hans klass!

Apropos bilden.Johan; det blir nog många som satsar på samma åsikt som din framöver - lugnast så! (C; JANNE

Du påstår alltså att modellen/erna är fula? Fy vilken usel och taskig kommentar, och om motivet dessutom!!! ;-)

Nu ser jag fram mot fler bilder.

EDIT ett felplacerat ord väck..

Senast ändrad:
kan ju inte hamla upp med er...så jag måste nog jobba........

Bilagor

• 2006_0203image00643ec.jpg
    2006_0203image00643ec.jpg
    26 KB · Visningar: 174
hansen2 skrev:
Aha, då kanske jag skall ha den i beredskap och byta profilbild när det vankas debatt? :)

/Johan

Ja ha det, skrämmer slag på vem som helst! Tom. på mig å´jag e inte lättskrämd ska du veta! Näe ärligt talat, jag tror mig ha hajjat vissa känslolägen här i tråden? (C;=

Jag kanske hade tänkt mig lite grundligare "tänk" (gräsligt ord!) som tex.fångar trådens kvintessens eller nåt i den stilen. Nu får ni ingen mer hjälp! (C;= JANNE

cw-op skrev:
Ja ha det, skrämmer slag på vem som helst! Tom. på mig å´jag e inte lättskrämd ska du veta! Näe ärligt talat, jag tror mig ha hajjat vissa känslolägen här i tråden? (C;=

Nja, bilden var inte såvärst representativ. Men vem sitter inne med ett kartotek på sig själv och där man kanske kan hitta något som uttrycker "leda"? :)

Nu väntar vi med spänning på ditt bidrag ...

Edit: Jag tycker Lenas självporträtt var roligast ;) ;) ;)

/Johan

hansen2 skrev:
Nja, bilden var inte såvärst representativ. Men vem sitter inne med ett kartotek på sig själv och där man kanske kan hitta något som uttrycker "leda"? :)

Nu väntar vi med spänning på ditt bidrag ...

Edit: Jag tycker Lenas självporträtt var roligast ;) ;) ;)

/Johan

:)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar