Annons

När jag lägger upp...

Produkter
(logga in för att koppla)

Dette

Medlem
en ny bild i ett redan existerande album, varför kommer jag då inte med bland de översta i bildkritiken? Måste jag göra ett nytt album för varje gång för att komma med på senaste upplagda?
Isf verkar det ju lite knepigt, ingen skulle ju hitta in till mig då (Förutom när jag kommenterat någon då)???

Lägger du upp nya kritikbilder så ska de synas bland de senaste, oavsätt vilket kritikalbum du lägger dem i.

tänkte väl..

nästan det, men det gör det inte :-(
Vad har jag gjort för fel då?
Jag öppnar albumet o laddar upp en ny bild. Ska väl inte behöva göra mer då det redan är publicerat, eller?

Tack för svaret förresten.

I senaste bilder kön, så ser man inte sina egna bilder (om jag inte minns fel). Andra anledningen brukar vara att albumet inte är publicerat.

Jag fundrar på att ta bort listan över bildkritilalbum helt, den är tämligen irrelevant då bilderna står för sig själva och inte skall bedömas i ett sammanhang (då väljer man Utställningsalbum)

Hej!

Jodå, jag ser mina egna bilder, OM jag gör ett nytt album, inte annars.

Nej snälla!! Ta inte bort kritiklistan, tycker den är helt suverän för oss som är nybörjare och kanske inte känner sig riktigt redo för utställning...
Tycker kritiklistan är det bästa med hela sidan, och nu när jag betalat pengar för det dessutom :)

Som sagt, för oss som är nybörjare tycker jag kritiklistan är toppen, jag hade aldrig betalat in pengar för medlemsskapet om inte den fanns.

Varför ta bort den? Man kan väl pusha för andra saker ändå!

Näääää...

Det var inget tillfälligt knas, nu måste jag göra ett nytt album för varje bild, hur kul är det?!
Har också testat att avpublicera o sen publicera men det hjälper inte. Vad är det som är fel?

Jag tror som Charlott, du kolla på "fel" ställe. Vill du se senaste inkomna bilder går du in under Galleri/Sök bilder/Nya kritikbilder senaste dygnet.

Det är där "alla" kollar in nya alster.

/ Pia

Dette skrev:
en ny bild i ett redan existerande album, varför kommer jag då inte med bland de översta i bildkritiken?

Jag har också konstaterat att det är så...nästan. Det dröjer nämligen en stund innan bilden kommer upp där. Däremot kommer den upp direkt om man tittar via Sök bider - Nya kritikerbilder senaste dygnet.

Roffe

samma här!

Loggar du ut och går in igen efter en stund så brukar bilden dyka upp. Dock inte alltid. Jag har själv undrat varför den bilden som låg på förstasidan fortfarande ligger kvar 10 min efter att jag laddat upp en ny bild. Det är väl nåt tekniskt som man inte förstår. Men det kvittar ju egentligen.
Trevlig helg på er!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar