julgus
Aktiv medlem
Hej
TACK!
några timmar (när butiken öppnat) efter fotograferingen hade jag trippel kopior av pappersbilder att dela ut till mångas glädje... ett par timmar senare så hade jag skannat in de 10 bästa och mailat till de närmaste.... oslagbart.
och till min kära sambos stora glädje så fick hon se alltsammans dokumenterat på papper redan några timmar efter förlossningen...
Med vänlig hälsning
Johan
TACK!
några timmar (när butiken öppnat) efter fotograferingen hade jag trippel kopior av pappersbilder att dela ut till mångas glädje... ett par timmar senare så hade jag skannat in de 10 bästa och mailat till de närmaste.... oslagbart.
och till min kära sambos stora glädje så fick hon se alltsammans dokumenterat på papper redan några timmar efter förlossningen...
Med vänlig hälsning
Johan
KGS skrev:
Grattis till nytillskottet!
När min dotter föddes körde jag helt analogt... o det funkade bra, på den tiden delade posten ut brev på lördagar så redan dagen efter nedkomsten, en fredag, hade släkten bilder att njuta av.
Men så hände det 1985 också... hade jag fått barn idag hade det digitaliserats från första stund o hugade hade kunnat se underverket nån timma efteråt via internet *s*.
Att direktsända är förstås möjligt, men det är en smula överdrivet, eller?