Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Modellfotografering på en strand!

Produkter
(logga in för att koppla)
Det man inte kan se med Mac är inte värt att se, så enkelt ere...

Bilderna blev riktigt trevliga Joseph! En bra början. Hoppas tidningen gillar dem, även om Moore inte är den tidning jag helst skulle synas i... vid närmare eftertanke så är vi nog rätt överens om det... Moore o jag...

Kul också att se dina Emmabilder.
 
HDFS) (KGS skrev:
Det man inte kan se med Mac är inte värt att se, så enkelt ere...

Bilderna blev riktigt trevliga Joseph! En bra början. Hoppas tidningen gillar dem, även om Moore inte är den tidning jag helst skulle synas i... vid närmare eftertanke så är vi nog rätt överens om det... Moore o jag...

Kul också att se dina Emmabilder.

Tack tack! De sätter inte ut namnen på fotograferan till Bubblar-bilderna hos Moore.

Vart har du dina Emma-bilder då? ;)
 
tänkte väl närmast på tjejen... men att inte sätta ut namnet på fotografen är väl inte schysst!?

Tja... Emma... i nån mapp på hårddisken... snart på en DVD... vet inte om jag borde lägga ut dem nånstans... borde jag?
 
HDFS) (KGS skrev:
tänkte väl närmast på tjejen... men att inte sätta ut namnet på fotografen är väl inte schysst!?

Tja... Emma... i nån mapp på hårddisken... snart på en DVD... vet inte om jag borde lägga ut dem nånstans... borde jag?

Såna är tydligen reglerna hos Moore, jag skiter i vilket, kul erfarenhet, det kommer bli mer av den varan i framtiden, så fort jag hittar en bra modell.
Är inte bilderna bra så vill ju gärna inte ha med namnet, om du förstår?! ;)

Har du ingen egen hemsida så man kan få beskåda dem? ;)
 
jag har ett "projekt" men det blir sällan tid över... men plats finns... ska se om det e nåt att lägga ut, så kan de få ligga o skramla en stund.

Nog är dina bilder tillräckligt bra för att det ska räknas som bra reklam att ditt namn syns i sammanhanget. Jag har köpt Moore en eller två gånger o tyckte det var skräp. Inte ens bilderna var särskilt bra tyckte jag... men eftersom jag köpte den för artiklarna ;-) så var det dem jag blev mest besviken på förstås...

Att publicera bilder utan att ange fotograf höjer inte tidningen i mina ögon...
 
Jag brukar använda skrimrande/guld puder som jag pudrar på modellen. Man får en fin färg med glans. Funkar bra och kostar inte många kronor!

Olja kan lämna spår på kläderna som ej går bort.

/Naomi
 
Naomi skrev:
Jag brukar använda skrimrande/guld puder som jag pudrar på modellen. Man får en fin färg med glans. Funkar bra och kostar inte många kronor!

Olja kan lämna spår på kläderna som ej går bort.

/Naomi

Du kör bara pudret? Vad har det för konsistens?
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.