Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Missnöjd lång exp 5D Mk3
- Trådstartare Rommel
- Start datum
Rommel
Avslutat medlemskap
Ja 12 min totalt.
Enstaka hot pixels är väl ok att få med TROTS black frame. ISO1600 är att ta i, men jag hade nog behövt 3200 .
Jag kommer inte ihåg att jag fick så mycket hot pixels på mina förra kameror. Dock var det nog 8 min och ISO800 och på den tiden använde jag varken FF eller Black frame.
Nu är det ändå gansksa mycket stjärnonas krig. De blåa mot de röda. Visst går nästan allt bort i LR, men ändå. Förväntade mig ändå bättre resultat.
/Stefan
Enstaka hot pixels är väl ok att få med TROTS black frame. ISO1600 är att ta i, men jag hade nog behövt 3200 .
Jag kommer inte ihåg att jag fick så mycket hot pixels på mina förra kameror. Dock var det nog 8 min och ISO800 och på den tiden använde jag varken FF eller Black frame.
Nu är det ändå gansksa mycket stjärnonas krig. De blåa mot de röda. Visst går nästan allt bort i LR, men ändå. Förväntade mig ändå bättre resultat.
/Stefan
PeterWem
Aktiv medlem
Bara till att slänga upp råfilen så vi andra med kan kika.Ja 12 min totalt.
/Stefan
Rommel
Avslutat medlemskap
Bara till att slänga upp råfilen så vi andra med kan kika.
Fixar en ikväll.
/Stefan