Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Minolta 100-300 APO

Produkter
(logga in för att koppla)

Segeson

Aktiv medlem
Är det någon som har denna glugg / vet hur den är, prisvärt alt. inte prisvärt, hur mycket ska man ge begagnat, den är i bra skick.

Jag har ett och tycker att det är klart prisvärt, skarp på full bländaröppning. Dock vill man nog alltid att AF:en skall vara snabbare. Observera att det är samma glas i det som i 100-300 APO D.

Jag köpte mitt på Cyberphoto förra månaden när de reade ut ett. Tror jag gav 2300. Såg sen att det fanns till salu på Scandinavian Photo för under 2000. Det är i alla fall en prisindikation.

Benzky skrev:
Observera att det är samma glas i det som i 100-300 APO D.

Jag köpte mitt på Cyberphoto förra månaden när de reade ut ett. Tror jag gav 2300.

Vad är detta?
Finns det två olika 100-300 APO?
En med "D" och en utan, jag hade kollat på nätet och bara hittat den dyrare gluggen (5500:) och det var den jag syftade på, men finns det en billigare kan det ju faktiskt vara den han säljer.
Detta måste kollas upp.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar