Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
mina bilder ligger upp å ner i aperture 3
- Trådstartare Jonson
- Start datum
Henrik L Jonsson
Aktiv medlem
Har de hamnat fel helt plötsligt, eller låg de så direkt efter importen?
Jonson
Aktiv medlem
Nej utan det har hänt något i de olika viewer lägena
simon
simon
Har de hamnat fel helt plötsligt, eller låg de så direkt efter importen?
Henrik L Jonsson
Aktiv medlem
Nej utan det har hänt något i de olika viewer lägena
simon
I version 3 händer det ibland att preview-bilderna kajkar ur. Prova att radera dessa och be programmet skapa nya. Inte bara uppdatera - det hjälper inte då Aperture inte fattar att något är fel. Annars har jag aldrig hört talas om något liknande.
apersson850
Aktiv medlem
Törs man föreslå att du i fortsättningen håller kameran på rätt håll när du fotograferar?
*fniss*
*fniss*
Jonson
Aktiv medlem
Är inne på din linje helt, Är ny med aperture 3 så jag undrar hur man gör denna manöver enklast? Vet du föresten om man välja att bara se de bilder med rating 3 stjärnor eller mer?
/Simon
/Simon
I version 3 händer det ibland att preview-bilderna kajkar ur. Prova att radera dessa och be programmet skapa nya. Inte bara uppdatera - det hjälper inte då Aperture inte fattar att något är fel. Annars har jag aldrig hört talas om något liknande.
Henrik L Jonsson
Aktiv medlem
Är inne på din linje helt, Är ny med aperture 3 så jag undrar hur man gör denna manöver enklast? Vet du föresten om man välja att bara se de bilder med rating 3 stjärnor eller mer?
/Simon
Markera bilderna du vill fixa previewsen på, under menyn Photo väljer du "delete previews" och sedan "update previews".
Uppe till höger i browserläget finns ett förstoringsglas och bredvid det står förmodligen "Unrated or Better". Klicka på förstoringsglaset så fälls en meny ned. Väl vad du vill - t ex "*** or better"
Jonson
Aktiv medlem
Ok tack för all hjälp den har varit mycket värdefull 
/simon
/simon
Markera bilderna du vill fixa previewsen på, under menyn Photo väljer du "delete previews" och sedan "update previews".
Uppe till höger i browserläget finns ett förstoringsglas och bredvid det står förmodligen "Unrated or Better". Klicka på förstoringsglaset så fälls en meny ned. Väl vad du vill - t ex "*** or better"