Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Min sämsta bild (är sämre än din sämsta bild)
- Trådstartare Nekomy
- Start datum
Bjoernowitsch
Avslutat medlemskap
Fotografen har råkat öppna bakstycket på kameran medan filmen satt i, men sedan stängt det igen.Kem skrev:
Var köper man ett sånt halvt/orange filter? Snyggt!
/ K
Per Krook
Avslutat medlemskap
Gersemi skrev:
När jag varit druckit en kopp kaffe (tror jag) försökte jag fånga några änder på bild.. hmm.. undra som flundra vad det kaffet innehäll ;-)
Kanske en kopp som gav valuta för de nästan 30 kr det kan kosta idag? ;-)
I vilket fall som helst måste jag säga att jag gillar din bild! Kanske var effekten inte avsiktlig, men dålig var den väl inte? Kanske ett lyckat misslyckande?
Kem
Aktiv medlem
Bjoernowitsch skrev:
Fotografen har råkat öppna bakstycket på kameran medan filmen satt i, men sedan stängt det igen.
Skall prova dra ut minneskortet hastigt och sätta tillbaka det i min kamera för att se om det går att få samma snygga effekt
Nikonetha
Aktiv medlem
Kem skrev:
Skall prova dra ut minneskortet hastigt och sätta tillbaka det i min kamera för att se om det går att få samma snygga effekt
Du kan väl visa oss resultatet sedan.. *nyfiken*
Senast ändrad:
k-oskarina
Aktiv medlem
Madeleine 377
Aktiv medlem
Fick mojlighet att dokumentera forberedelserna vid en stor hogtid i Marocko - män i alla aldrar samlas pa allman plats och slaktar traditionsenligt ett får. Farhuvudena grillas sedan i gemensamma eldar. Har ser man hornen pa baggen om man tittar riktigt noga - jag hade ingen skriftlig modellrelease tillganglig sa jag beslutade att lata de tre mannen vara anonyma...
Madeleine
Madeleine
Bilagor
Kem
Aktiv medlem
bee charmer
Medlem
mohei skrev:
Flygplan. Stolpen är med för att det ska bli mer djup i bilden.
why state the obvious?
*fnissar hysteriskt*
ska gräva bland mina bilder och se om jag inte hittar en bild som gör att det här forumet når hittills oanade höjder...
*asg*