Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Min sämsta bild (är sämre än din sämsta bild)
- Trådstartare Nekomy
- Start datum
JuniorFotografen
Aktiv medlem
Sven: Den var ju skitsnygg
EriKarlsson
Aktiv medlem
Är du säker på att det inte är ett spöke som bowlar? :-DHandhållet, lång slutartid, vitbalans? = genomskinlig bowlare!
Per
Aktiv medlem
Fyrverkeri, handhållet, ostadig under fötterna = rena konstverket!
"Bad hairday"?
Hans_Andersson
Aktiv medlem
Jag är förvånad över hur många SKIT snygga bilder som finns här!
Det är några som jag till och med skulle vilja skriva ut och skicka upp på väggen.
Det är några som jag till och med skulle vilja skriva ut och skicka upp på väggen.
f-bente
Medlem
helt underbar tråd!
visst jag är nybörjare och många av mina bilder jag tagit ser ju ut som de flesta här, dock har ju sthlm bara erbjudit skitväder sen jag köpte kameran och några djur finns ju inte ute!
bästa bilderna här är ju ändå när folk fått med halva bilder "in action" eller djur som tänkt andra tankar än modell-tankar!
visst jag är nybörjare och många av mina bilder jag tagit ser ju ut som de flesta här, dock har ju sthlm bara erbjudit skitväder sen jag köpte kameran och några djur finns ju inte ute!
bästa bilderna här är ju ändå när folk fått med halva bilder "in action" eller djur som tänkt andra tankar än modell-tankar!
Carina Majlöv
Ny medlem
Zzzz
Aktiv medlem
Handhållet, lång slutartid, vitbalans? = genomskinlig bowlare!
denna var ju sjukt cool!
k-oskarina
Aktiv medlem
Carolina Klüft gör sig redo för sitt längdhopp, fantastiskt och där var jag redo att dokumentera händelsen i bild.
Underbar bild, alldeles lagom soft...idrott cirkulerar alltför mycket i alla sammanhang. ;-) /ulla
k-oskarina
Aktiv medlem
Vassego, här är mitt bidrag
Gosingen, en liten smitare. ;-) Skulle fota en cyklist jag spejat in häromdagen...men med min kompaktK som inte är den snabbaste så fanns inte alls cyklisten med på min planerade bild.Grr!