Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Min D70 dog.....
- Trådstartare david.roennlund
- Start datum
lacrits68
Aktiv medlem
Joi skrev:
kanske starta Döda Nikon selskapet, eller Döda DSLR selskapet?
heheh, kanske ingen dum ide!
Både min D2h och D70 dött på samma sätt! Hoppas detta är ordnat i komande modellerna!
--J--
Emre_114
Medlem
Köpte nyligen en D70s på B&H i New York! började få elektriska stötar av den efter 3veckors fotande så ja gick o klaga! fick en sprillans ny på momangen! Det är en D70s och nu är jag lite orolig över att samma fenomen som hände många här ska hända mig när ja kommit tillbaka till sverige! vet ni hur garantin o de fungerar med min kamera som är köpt i staterna!? Har någon D70s dött/låst sig? kan jag lämna in min om de skulle hända för mig till Nikon i sverige?
Dajo
Aktiv medlem
Emre_114 skrev:
Köpte nyligen en D70s på B&H i New York! började få elektriska stötar av den efter 3veckors fotande så ja gick o klaga! fick en sprillans ny på momangen! Det är en D70s och nu är jag lite orolig över att samma fenomen som hände många här ska hända mig när ja kommit tillbaka till sverige! vet ni hur garantin o de fungerar med min kamera som är köpt i staterna!? Har någon D70s dött/låst sig? kan jag lämna in min om de skulle hända för mig till Nikon i sverige?
Din garanti på din D70s gäller inte i Sverige utan du måste skicka tillbaka kameran till USA för reklamation.