Annons

Min D70 dog.....

Produkter
(logga in för att koppla)
Köpte nyligen en D70s på B&H i New York! började få elektriska stötar av den efter 3veckors fotande så ja gick o klaga! fick en sprillans ny på momangen! Det är en D70s och nu är jag lite orolig över att samma fenomen som hände många här ska hända mig när ja kommit tillbaka till sverige! vet ni hur garantin o de fungerar med min kamera som är köpt i staterna!? Har någon D70s dött/låst sig? kan jag lämna in min om de skulle hända för mig till Nikon i sverige?

Emre_114 skrev:
Köpte nyligen en D70s på B&H i New York! började få elektriska stötar av den efter 3veckors fotande så ja gick o klaga! fick en sprillans ny på momangen! Det är en D70s och nu är jag lite orolig över att samma fenomen som hände många här ska hända mig när ja kommit tillbaka till sverige! vet ni hur garantin o de fungerar med min kamera som är köpt i staterna!? Har någon D70s dött/låst sig? kan jag lämna in min om de skulle hända för mig till Nikon i sverige?

Din garanti på din D70s gäller inte i Sverige utan du måste skicka tillbaka kameran till USA för reklamation.

suck!! och det jobbiga är att när ja kika på priserna i sverige skiljer de kanske ett par hundralappar =/ fast ja fick lönen när ja va i staterna så då kan man ju inte vänta med att komma hem =P

Här är ännu en som råkat ut för en död kamera inköpt i maj 2004. Jag blir så lack.......hoppas verligen jag slipper betala, har ingen garantikvar heller.

/Jessica

Här är ännu en som råkat ut för en död kamera inköpt i maj 2004. Jag blir så lack.......hoppas verligen jag slipper betala, har ingen garantikvar heller.

/Jessica

hej!

min var köpt mars/april 2004 med serienummer 400 xxx. och den gick på "extended warranty" inga problem

Lasses kamera service fixade den på en vecka! (tack till Lasses!) han få den innan tillbacks innan jul!

--J--

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar