Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Min bild på MOORE's hemsida...

Produkter
(logga in för att koppla)

Birp

Medlem
Ja, en av mina bilder har publicerats på MOORE's hemsida ( http://www.moore.se/bubble.aspx?intId=15965 ) & varken jag eller modellen har nått med saken att göra.

Frågan är vad man ska göra?

Ska man glatt hoppas på att den får massor med röster & se det som en kul grej / marknadsföring av mig som fotograf & Erika som modell, eller ska man starta världskrig?

Vore ju onekligen lite kul om den får många röster... Men jag vet inte om det är så skoj att den använts utan min & Erikas tillåtelse :S

Eller ska man skicka en söt faktura & isf vart?

Lite tips tack..

Gratis reklam är väl ändå ok? ;) Står ju ditt namn överallt på sidan ju, samt hemsidans adress!

/Stefan

Ja, visst är det bra reklam där den ligger. Har nog insett att det enbart är ok att den är där & nu har den tom hamnat på plats 9 på topplistan så det kan ju bara bli roligare! :p

3:dje plats när ja kollade.

Kolla med tjejen ev...är det hon som skickat in .... (påminn om att även du måste godkänna) kanske skickat till alla möjliga =)

hadé

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar