Annons

Mera snöyrefoto i Stockholm (sön 19/12)

Produkter
(logga in för att koppla)
Även jag tycker att JOELs paraplybild blev väldigt lyckad!

Gillar även benkars bild av fotokompisen som värmer fingrarna.

Bor i likhet med Maximus3D i Göteborg men är uppväxt i Varberg, så jag saknar tydligen tillstånd att kalla Stockholm för "Fjollträsk"... :)
 
Ok försöker igen...
 

Bilagor

  • IMG_7567.jpg
    IMG_7567.jpg
    72 KB · Visningar: 52
  • IMG_7573.jpg
    IMG_7573.jpg
    82.7 KB · Visningar: 50
  • IMG_7594.jpg
    IMG_7594.jpg
    83.1 KB · Visningar: 51
bra ide!!!

wooow vilken bra ide och vilka fina bilder ni tar ute på stan ..... undrar om jag kan vara med nästa gång?

MVH Luis.
 
wooow vilken bra ide och vilka fina bilder ni tar ute på stan ..... undrar om jag kan vara med nästa gång?

MVH Luis.

Det är klart du får hänga med Luis! Du får hålla utkik efter nya trådar i fotokompisforumet framöver, eller ännu bättre; sätta en bevakning på den forumsdelen så får du ett mail varje gång det startas en ny tråd.
 
Det var skoj att träffas, lite väl roligt för oss som hamnade på Malmen till sent... :) Det blev inte så mkt street för mig utan bjuder på lite maritimt samt ljuskonst signerat Kinnevik.
 

Bilagor

  • IMG_6305 400.jpg
    IMG_6305 400.jpg
    73.1 KB · Visningar: 58
  • IMG_6366 400.jpg
    IMG_6366 400.jpg
    83.5 KB · Visningar: 55
  • IMG_6585 400.jpg
    IMG_6585 400.jpg
    72.8 KB · Visningar: 57
Tack Bengt. Jo den duger också i stort format faktiskt, behandlad a'la Tri-X korn samt en droppe blå selenium är det tänkt :)

Ö.h.t. måste jag haft en is-blobba som fastnat nånstans på linsen för mina bilder är "konstnärligt" suddiga på höger kant. Ser lite ut som nån Hipstamaticeffekt nästan. Jaja, man lär sig :eek:)

Och f.ö: flera fina bilder allihopa och extrakul att se eftersom man var med.
 
Lite fler bilder...
 

Bilagor

  • IMG_7654.jpg
    IMG_7654.jpg
    67.7 KB · Visningar: 56
  • IMG_7588.jpg
    IMG_7588.jpg
    62.5 KB · Visningar: 55
  • IMG_7672.jpg
    IMG_7672.jpg
    72 KB · Visningar: 57
Tjusigt Kristina, och påpassligt med vurpan och blicken! Postar en hemgångsbild från Mariatorget, kl. har passerat 22.

Och Luis, kan rekommendera att hänga på. Det här var första gången för mig, rekommenderas.
 

Bilagor

  • IMG_6755 400.jpg
    IMG_6755 400.jpg
    74.7 KB · Visningar: 47
Jag hann se dom, sen försvann dom. Det är inte så att du var inne för att redigera och tryckte "Förhandsgranska"? Det är en bugg på FS sen några månader. Även om man förhandsgranskar ett nyskrivet/opostat inlägg så kommer inga bilder med.
 
Jag hann se dom, sen försvann dom. Det är inte så att du var inne för att redigera och tryckte "Förhandsgranska"? Det är en bugg på FS sen några månader. Även om man förhandsgranskar ett nyskrivet/opostat inlägg så kommer inga bilder med.

Hmm det kan jag ha gjort? Kommer inte ihåg?

Men skriver en tråd om att de måste fixa den där buggen på förhandsgranskningen.

/Tina
 
Lägg gärna upp bilderna igen då jag inte hann se dem tidigare :). Och kryssa inte i osynlighetsrutan den här gången :p.
 
...och igen
 

Bilagor

  • IMG_7654.jpg
    IMG_7654.jpg
    67.7 KB · Visningar: 49
  • IMG_7588.jpg
    IMG_7588.jpg
    62.5 KB · Visningar: 53
  • IMG_7672.jpg
    IMG_7672.jpg
    72 KB · Visningar: 49
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.