Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Medlemskap

Produkter
(logga in för att koppla)

Khalad

Aktiv medlem
Osäker om jag betalt mitt medlemskap för nästa period och inser också att jag inte vet vilken min prenumerationsperiod är - ett år såklart men är det kalenderår och om inte vilken period har jag? Kan inte hitta uppgifterna på min sida, var hittar jag dom?

Menar du att rubriken "DITT MEDLEMSKAP" inte finns?

Om du använder en telefon e dyl så trycks den dock ned och hamnar en bra bit ned på sidan.

Osäker om jag betalt mitt medlemskap för nästa period och inser också att jag inte vet vilken min prenumerationsperiod är - ett år såklart men är det kalenderår och om inte vilken period har jag? Kan inte hitta uppgifterna på min sida, var hittar jag dom?

Som Martin säger så är det i högra kolumnen på http://www.fotosidan.se/member/index.htm (och på mobilt så blir det en bit ner när du scrollar)

Som Martin säger så är det i högra kolumnen på http://www.fotosidan.se/member/index.htm (och på mobilt så blir det en bit ner när du scrollar)

Tackar för svar men jag kan inte hitta något, varken på min MacBookPro eller mobil. I högra kolumnen finns rubrikerna
Information
Senaste som tittat på min profil
Senaste som tittat på bilder
Senaste som givit kommentar
Summering

Ingenting om medlemskap

mvh Björn T

Jo

Jag kör från iPad mini och följer jag rådet:

Om du klickar på ditt namn uppe till höger så bör det stå högst upp i högerspalten.

Så kommer en ruta "MEDLEMSKAP" upp överst till höger och där står hur länge mitt medlemskap gäller.

Vad kör du från för apparat?

Tackar för svar men jag kan inte hitta något, varken på min MacBookPro eller mobil. I högra kolumnen finns rubrikerna
Information
Senaste som tittat på min profil
Senaste som tittat på bilder
Senaste som givit kommentar
Summering

Ingenting om medlemskap

mvh Björn T

Det var faktiskt ett fel där som gjorde att det inte syntes ibland men nu är det fixat.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar