Oscar
Aktiv medlem
Herregud.. det finns väl inte en djävel som går och köper en exvis en bil utan att provköra den först.. självklart skall man se till att testa ett program innan man köper det. Om man får det genom kazaa, direct connect eller lånar av en kompis har väl ingen betydelse. Det kan knappast vara dålig moral, skick än något annat att upplysa om att saker kan finnas på ex.vis kazaa. Bäst vi sätter munkavle på folk så att man inte råkar uppmana till några odefinierade brott.
Måhända jag bryter mot någon lag när jag laddar hem program från Kazaa men jag får väl se det som civil olydnad då jag kanske inte förstår mig på den lagstiftning jag bryter mot..
Det är väldigt synd att dom som driver fotosidan ....
snart blir det väl klart fram för patent på mjukvaror också och då får väl fotosidan stänga ner forumen om man inte hinner först att patentera webforum förstås.
Måhända jag bryter mot någon lag när jag laddar hem program från Kazaa men jag får väl se det som civil olydnad då jag kanske inte förstår mig på den lagstiftning jag bryter mot..
Det är väldigt synd att dom som driver fotosidan ....
snart blir det väl klart fram för patent på mjukvaror också och då får väl fotosidan stänga ner forumen om man inte hinner först att patentera webforum förstås.