Annons

Manualer och instruktionsböcker till Nikonprodukter

*skratt* jepp nu har jag vänt på det mesta, jag har inga barn så i något barnrum kan dom inte vara, ...men däremot hundar...men om dom hade fått tag i den hade den legat i 7000 bitar på golvet nu, men jag tror inte dom heller hittat den ;)
 
Känns helt klart som om jag gjort ett bra köp ;)

Det enda jag tycker är lite knas är batteriet...om dom nu gör ett sånt otroligt bra batteri till D50..varför inte använda samma typ i blixten istället för AA...
 
Ni som har registrerat era Nikonprodukter hos Nikon kan logga in er på den holländska sidan med samma användarnamn och lösen ord som på den svenska. sök sedan product- reflex-digitall D200.downloads-handleidingen-zuek
och då får du den
 
Jag var korkad som inte skrev ut hela...nu funkar inte länken längre :(

Är det nån som vet vart man kan hitta en fungerande länk.

Jag sökte på Nikons sida...men lyckades inte hitta nån...
 
Gip skrev:
Jag var korkad som inte skrev ut hela...nu funkar inte länken längre :(

Är det nån som vet vart man kan hitta en fungerande länk.

Jag sökte på Nikons sida...men lyckades inte hitta nån...
... om du loggar in under support på nikon.se och söker under produkter på Blixtar >> SB-800 så hittar du en länk till den engelska PDF-versionen. Du måste dock vara inloggad för att kunna hitta denna. Vill du ha en tryckt på ex svenska går det att beställa hos Nikon för 450 kr.
 
Eller så kan man köpa en av mig för en hundring inklusive frakt. Jag har lyckats samla på mig dubletter :)
 
Re: Hmm, missat nått?

Tobias Åberg skrev:
Har min D200 på väg med posten. Såg denna tråd, får man ingen manual med kameran?
//Tobbe

Hehe, jodå visst följde det med manual till kameran, men vissa inkl. undertecknad tyckte om att läsa manualen i förväg :)


mvh johan
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.