Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Manual D80

Produkter
(logga in för att koppla)

hedmar

Avslutat medlemskap
Har i dagarna köpt en Nikon D80 på nätet. Dessvärre ingick det ingen manual utan man fick ladda ner den på nätet. Vill gärna ha en i pappersformat.

Är det nån som ev har en sådan att sälja eller vet vart jag kan skaffa en för en lagom penning?

Har i dagarna köpt en Nikon D80 på nätet. Dessvärre ingick det ingen manual utan man fick ladda ner den på nätet. Vill gärna ha en i pappersformat.

Är det nån som ev har en sådan att sälja eller vet vart jag kan skaffa en för en lagom penning?
Det är väl enkelt fixat! Skriv ut den som du har laddat ner, hålslå och sätt i en pärm!

Förvisso. men det är inte så smidigt. föredrar en tryckt manual som inte tar lika stor plats..

Prata med butiken du köpt kameran via, de kan säkerligen fixa fram en bruksanvisning.
Har för mig att alla butiker som säljer produkter i sverige är enligt lag skyldiga att lämna med en svensk bruks om det inte tydligt framgår att svensk manual saknas

Om det förstås inte är en utländsk sida du köpt kameran via.

ANNONS
Köp Fujifilm GFX100S II hos Götaplatsens Foto