Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Manipulation?

Produkter
(logga in för att koppla)
Hehe.. Han hade väl "fel" tröja på sig ;)

Det är snarare så att det är tröjan som är inklippt...

Jag håller med om att det ser lite konstigt ut vid första intrycket. Dock är bilden inte i rätt skala på förstasidan så den blir taggig och ser därför manipulerad ut.

Klickar man på bilden ser det bättre ut. Varför kragen plötsligt ser ut att sluta på högra sidan (från betraktarens synvinkel) är lite knepigt (varför skulle man göra så om man manipulerar bilden?) men det finns ju även en möjlighet att den inte är manipulerad. Fotografens namn står ju så det går ju att fråga... ;)

Njaaaäää...

Nej, jag tror inte den är manipulerad, det ser så ut vid första "titten" men om man kollar på grabbens axel så står han i en rätt lustig vinkel, vilket gör att det ser så ut.
Jag kan givetvis ha fel.

Re: Njaaaäää...

Sköldpadda skrev:
Nej, jag tror inte den är manipulerad, det ser så ut vid första "titten" men om man kollar på grabbens axel så står han i en rätt lustig vinkel, vilket gör att det ser så ut.
Jag kan givetvis ha fel.
Jag kanske kommer ihåg fel, men jag tror att de har bytt bild på förstasidan nu, eller?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar