Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

man är i fel branch...

Produkter
(logga in för att koppla)

Nitobert

Aktiv medlem
Jag såg just dokumentären om papparazzi i hollywood, en skitbild på någon kändis som kysste nån kille: 15 000$
hyfsad dagspenning...

Nitobert skrev:
Jag såg just dokumentären om papparazzi i hollywood, en skitbild på någon kändis som kysste nån kille: 15 000$
hyfsad dagspenning...
Såg den oxå. Å andra sidan kanske de inte säljer flera sådana bilder varje dag, men en del stålar var det ju...

Nitobert skrev:
hyfsad dagspenning...

Några sådana bilder och man har en hyffsad årslön... ganska lockande =)

Nitobert skrev:
hyfsad dagspenning...

Kanske de, jaga på kändisarna i tjockhult, knugen o di andra så kanske det lönar sig!
Skit samma, det var ett liknande program i svt för ett x antal år sedan. En snubbe där hade fixat en bild på nån presley och hennes unge, han hade slutat att räkna när bilden hade dragit in 90th dollar.
SÅ KANSKE VI ÄR I FEL BRANCH, ut o jaga!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar