Annons

Malmö: Fotokompis i Malmö-området sökes

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag kommer att köra dit. Det är inte så långt ifrån där jag bor, dvs arlöv. Hittar du till arlöv Joost, så kan vi samköra/samåka dit. Jag har själv aldrig varit där, men med utskriven karta, så ska det inte vara några problem. :)

Låter bra! Vi bestämmer en tid och plats i Arlöv, och tar oss dit tillsammans. Min eller din bil, spelar ingen roll för mig. Säg till var och när!
 
Låter bra! Vi bestämmer en tid och plats i Arlöv, och tar oss dit tillsammans. Min eller din bil, spelar ingen roll för mig. Säg till var och när!

Tja, du kommer från Lund, så det är väl smidigast att du kör. Så är jag kartläsare. :) Antingen kan vi mötas upp vid Sockerbitstorget eller Arlövs kyrka. Vet inte vad du känner till i Arlöv? Sockerbitstorget är där biblioteket är vid korsningen, nära sockerfabriken och Arlövs kyrka är en bit därifrån. Gamla lundavägen går igenom sockerbitstorget, dvs där buss 130, 172 och 132 korsar varann.
 
Kul! Är det någon som vet om/hur mycket vi behöver betala för att komma in? Kan vara bra att veta i förväg.

Förra året kostade det 20 kronor att komma in. Jag tror att det är samma summa i år.

Jag hittar dit. Om ni vill så kan jag också möta upp i Arlöv.

Mvh
Mats
 
Javisst, möt du upp oss i Arlöv. Så kör Joost efter dig. :)

Ska vi mötas på parkeringen vid biblioteket, Joost och Mats?
 
Låter kul, detta... Skulle vilja åka med, men jobbar mest på uppdrag långt ifrån Skåne, så tiden tillåter det inte.

Dock - om ni fortfarande funderar på Forsakar bör ni avvakta. Ganska torrt nu och när jag var ute vid en av de andra forsarna i helgen så var det inte så mycket vatten eller fors över det...

Ha det kul
 
Hej!

Har läst er tråd här och ser att ni verkar ha himla kul, finns där en chans för en Eslövsbo att haka på?
Johnny
 
Hej!

Har läst er tråd här och ser att ni verkar ha himla kul, finns där en chans för en Eslövsbo att haka på?
Johnny

Visst får du det. Det finns ingen geografisk begränsning på deltagarna bara på det fotografiska området.

Antingen möter du upp i Arlöv eller vid dragracingbanan. Valet är ditt.

Mvh
mats
 
Härligt! är jag inte ute på jobb någonstans, så infinner jag mig defenitivt, alltid kul att vara några, dessutom så lär man sig alltid något

Johnny
 
Dragracingbanan i Malmö

Onsdag, 13 maj, kl. 18.30. Länk till karta finns tidigare i denna tråd.

Samling vid banan kl. 18.30 eller kl. 18.15 på parkeringen bakom nya biblioteket i Arlöv (korsningen Lundavägen och Lommavägen/Dalbyvägen).

Som det ser ut blir vi 4-5 personer.
 
Glöm inte öronproppar eller hörselskydd. Ljudnivån är väldigt hög!

Jag tror att öronproppar inte är tillräckligt. Det är ju inga trimmade mopeder vi skall fotografera. :) Men det är bättre än inget skydd alls.

Själv har jag införskaffat en hörselkåpa med maximal dämpning.

Mvh
Mats

PS. Jag kommer som sagt till parkeringen i Arlöv.
 
Jag tror att öronproppar inte är tillräckligt. Det är ju inga trimmade mopeder vi skall fotografera. :) Men det är bättre än inget skydd alls.

Själv har jag införskaffat en hörselkåpa med maximal dämpning.

Mvh
Mats

PS. Jag kommer som sagt till parkeringen i Arlöv.

Goodi-goodi, jag ska också använda hörselkåpa. Ja, hörselproppar är ju bättre än ingen. Har stått bredvid en sådan motor, phew... Hela jag skaka av trycket. Haha.

Japp, vi ses på parkeringen.
 
Vet inte om jag hinner dit i tid tyvärr, är i karlshamn och jobbar just nu,, blir vi bara klara i vettig tid så dyker jag absolut upp, känns som en besvikelse att man flänger och far på detta sättet, men om det värsta inträffar för min del, så hoppas jag att jag kan hänga med en annan gång
Johnnyu
 
Vet inte om jag hinner dit i tid tyvärr, är i karlshamn och jobbar just nu,, blir vi bara klara i vettig tid så dyker jag absolut upp, känns som en besvikelse att man flänger och far på detta sättet, men om det värsta inträffar för min del, så hoppas jag att jag kan hänga med en annan gång
Johnnyu

Jadå, om du inte kan delta denna gång, så är du välkommen på andra träffar framöver. Bara till att bevaka denna tråden. :)
 
hej har suttit tyst och följt med i tråden lite, ev kanske jag dyker upp på dragstrippen imorron onsdag, beror lite på tid samt väderförhållanden, hoppas ni inte tycker på om ni blir en man mer?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.