Annons

Malmö: Fotokompis i Malmö-området sökes

Produkter
(logga in för att koppla)
Hejsan!
Tänkte slänga upp en tråd, men såg att ni redan lagt upp en. Jag har varit jätte sugen på att följa med er ut. Men dock så är jag kanske inte lika duktig som er, men övning ger färdighet.

Jag tänkte se om de finns något intresse för att dra ut en runda på söndag 12/4. Det är ju efter påsk, så alla (dom flesta) är ju lediga på måndagen därefter.

Jag har läst för en tid sedan om ett vattenfall ner mot österlen som jag är väldigt intresserad av att besöka. Tänkte höra om någon är sugen på en utflykt dit med lite fika och fotoäventyr. Jag har plats för 4 pers i min bil ifall någon är sugen på att hänga på.

*ps* en kanon tråd för oss skåningar :) *ds*

// bamZe
 
Jag och en kompis tänkte sticka ut och fotografera på söndag. Inget mål bestämt, så jag är intresserad av att hänga med ut till österlen. Jag kan tala för min kompis, som säkert inte är svår att övertala. :)


Hejsan!
Tänkte slänga upp en tråd, men såg att ni redan lagt upp en. Jag har varit jätte sugen på att följa med er ut. Men dock så är jag kanske inte lika duktig som er, men övning ger färdighet.

Jag tänkte se om de finns något intresse för att dra ut en runda på söndag 12/4. Det är ju efter påsk, så alla (dom flesta) är ju lediga på måndagen därefter.

Jag har läst för en tid sedan om ett vattenfall ner mot österlen som jag är väldigt intresserad av att besöka. Tänkte höra om någon är sugen på en utflykt dit med lite fika och fotoäventyr. Jag har plats för 4 pers i min bil ifall någon är sugen på att hänga på.

*ps* en kanon tråd för oss skåningar :) *ds*

// bamZe
 
Hänger gärna på på söndag. Det måste vara Forsakar som ligger vid Degeberga ni menar med vattenfall?
 
Hänger gärna på på söndag. Det måste vara Forsakar som ligger vid Degeberga ni menar med vattenfall?

Kul att du vill hänga med. Skriv till Anders och synka var ni ska ses. Jag gör detsamma. Ska prata med honom under dagen. Han bor i Löddeköpinge och jag bor i Arlöv. Så vi får komma överens om en mötesplats.
 
Tänkte på det att det är ju Påsk och därmed konstrunda så österlen är kanske inte det klokaste valet - milslånga bilköer.
 
Hej,

Här kommer kordinaterna till Forsakars parkering, ta den nedre gångstigen till det nedre fallet då det övre fallet inte är så mkt att se på.

X=6189836
Y=1391690

Eller

N 55 49.520
E 014 04.622

http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/1653605.htm


Vänligen
Conny




Hejsan!
Tänkte slänga upp en tråd, men såg att ni redan lagt upp en. Jag har varit jätte sugen på att följa med er ut. Men dock så är jag kanske inte lika duktig som er, men övning ger färdighet.

Jag tänkte se om de finns något intresse för att dra ut en runda på söndag 12/4. Det är ju efter påsk, så alla (dom flesta) är ju lediga på måndagen därefter.

Jag har läst för en tid sedan om ett vattenfall ner mot österlen som jag är väldigt intresserad av att besöka. Tänkte höra om någon är sugen på en utflykt dit med lite fika och fotoäventyr. Jag har plats för 4 pers i min bil ifall någon är sugen på att hänga på.

*ps* en kanon tråd för oss skåningar :) *ds*

// bamZe
 
Något förslag på ställe istället för Österlen?

Skanör/falsterbo? Är kusten något intressant? Skog? Stan?

Jag är öppen för förslag. Jag fotar vad som helst. Haha.
 
Motormässa i Malmö.
Någon som vill med och fotografera? Jobbar själv lördag till 14.00.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.