Soms
Aktiv medlem
Hade nästan bestämt mig för en MacBook Pro
(15tum, 4GB-RAM, 256MB grafik, Intel Core 2 Duo) och Aperture 3 för cirka 20 lusingar.
Anledning: Mac och bilder skall vara så himla bra!
Efter en hel del "rännande" på forum hit och dit har jag dock börjat tveka.
Har nu fått en annan att tänka på. Har hittat en Sony Vaio F
(16,4tum, 8GB-RAM, 1GB grafik, i7 QUAD Core) och Lightroom 3 för cirka 20 lusingar också.
Använder idag PC, skall kanske tilläggas, men det kanske inte är så himla svårt att lära sig Mac.
Nu är jag ingen expert, (varkens på datorer, hårdvara, mjukvara eller fotografering och digital efterbahandling) men jag tycker det verkar som att jag får en himla massa mer för pengarna om jag köper Sony Vaio.
Jag uppskattar om användare av både Mac och PC svara på denna frågan.
Visst skulle jag vilja ha CS4, men det har jag inte råd med - tycker helt enkelt det är för dyrt!
Jättetack på förhand...
(15tum, 4GB-RAM, 256MB grafik, Intel Core 2 Duo) och Aperture 3 för cirka 20 lusingar.
Anledning: Mac och bilder skall vara så himla bra!
Efter en hel del "rännande" på forum hit och dit har jag dock börjat tveka.
Har nu fått en annan att tänka på. Har hittat en Sony Vaio F
(16,4tum, 8GB-RAM, 1GB grafik, i7 QUAD Core) och Lightroom 3 för cirka 20 lusingar också.
Använder idag PC, skall kanske tilläggas, men det kanske inte är så himla svårt att lära sig Mac.
Nu är jag ingen expert, (varkens på datorer, hårdvara, mjukvara eller fotografering och digital efterbahandling) men jag tycker det verkar som att jag får en himla massa mer för pengarna om jag köper Sony Vaio.
Jag uppskattar om användare av både Mac och PC svara på denna frågan.
Visst skulle jag vilja ha CS4, men det har jag inte råd med - tycker helt enkelt det är för dyrt!
Jättetack på förhand...