ebermark
Avslutat medlemskap
Så bara för att man uppskattar Apples produkter så har man skeva åsikter....
Nej, men bara ovanstående får en heller inte att kvalificera son mac-taliban.
Sen ska du inte ta så allvarligt på saker och ting...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Så bara för att man uppskattar Apples produkter så har man skeva åsikter....
Njae jag kommer inte på nåt annat där fördröjningen är kritisk, men däremot är bra spelmöss utmärkta till bildbehandling, tack vare deras höga precision.
Då kallar vi det hädanefter för Mac-extremist!
Militanta Mactivister är vad jag brukar köra med
Njae jag kommer inte på nåt annat där fördröjningen är kritisk, men däremot är bra spelmöss utmärkta till bildbehandling, tack vare deras höga precision.
varför ska du köpa en ny mac? du har problem med din kanske tom världens sämsta dator enligt din utsago. Så köp en pc så kan ebermark o falumas bygga ihop en för så lite pengar att den total krossar din mac.Du kan ju kolla med ebermark o falumas att det stämmer ;-)
Så köp pc du får så mycket mer för pengarna
inte låst till ett skitföretag
mac är bara design
mac får visst virus
du får tillgång till så mycket mer spel o program
osv om jag har missat något så kolla med ebermark han har koll.
Jo, men det finns ju trådlösa lasermöss med utmärkt precision också och latencyn har aldrig varit så hög att jag ens märkt den vid bildbearbetning.
Min trådlösa mus fungerar också utmärkt i dom spel jag spelar, men det är inga tidskritiska saker.
/Karl
nä, det finns bara trådlösa möss med okej precision, mot sladdisar har de inte en suck, även om de bästa trådlösa har blivit mycket bättre på senare tid.
Man vinner på att ha en PC, mer problem i billigare förpackning. Visst att det kan krångla en del men om man är duktig på att använda sin dator så händer det sällan någon allvarligt. Mac har väl bättre färgåtergivning och anpassar sig mer till design än pc dessutom så är det enklare att jobba med. "Men" om det händer nåt så är det sällan billigt.
Tex så måste du ansluta till routern och som sagt att köra trådlöst på en stationär är dumt i längden.
Det är väl varken dummare eller smartare än att göra detsamma på en portabel dator? Det är frågan om vilken prestanda man vill ha på sin nätanslutning, och det har inte så jättemycket att göra med vilken typ av dator man använder.