Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Mörkrumspaket?
- Trådstartare Maverick
- Start datum
I dagsläget är begagnatmarknaden grymt bra för köpare, jag skulle inte köpa nya grejer.
Några grejer att titta på i ingen som helst ordning:
Tänk på att allt kostar mycket pengar så ju mer komplett ett paket är desto bättre. Tre skålar i någorlunda storlek kostar en tusing. Ett akriskop en femhundring. En timer ett par tusingar... Saknade grejer fördyrar rejält och det är en grej som talar för beggat, där kan man få riktigt kompletta paket.
Några grejer att titta på i ingen som helst ordning:
- Behöver du färghuvud? Köp det absolut direkt om du misstänker att du skall köra färg i framtiden. Extrautrustning kan lätt kosta mer än ett helt mörkrumspaket om man tvingas köpa nytt. Färghuvudet kan också användas med multigradepapper och eliminera behovet av lösa filter.
- Format. Se till att apparaten klarar minst det största format du ens fantiserar om att använda.
- Stabilitet
- Optik
- Höjd. Kolla att den går tillräckligt högt för att göra de största kopior du regelbundet framställer utan att behöva krångla med väggprojicering.
- Filterhållare. Om du köper beggad apparat utan färghuvud är filterhållare ovanför objektivet ett måste.
Tänk på att allt kostar mycket pengar så ju mer komplett ett paket är desto bättre. Tre skålar i någorlunda storlek kostar en tusing. Ett akriskop en femhundring. En timer ett par tusingar... Saknade grejer fördyrar rejält och det är en grej som talar för beggat, där kan man få riktigt kompletta paket.
Erik Schalin
Aktiv medlem
Durst har flera serier.
Jag har för mig att 300, eller var det 600(nä det var nog 300), inte har ngra nytillverkade reservdelar idag.
Kolla med ngn som vet innan du köper.
Jag har för mig att 300, eller var det 600(nä det var nog 300), inte har ngra nytillverkade reservdelar idag.
Kolla med ngn som vet innan du köper.