Annons

Månadens Naturbild Maj 2010

Produkter
(logga in för att koppla)

Wettdinho

Aktiv medlem
Då är det dags igen! Ladda nu upp den bästa naturbild du tagit den här månaden och tipsa alla fotografer du vet om tävlingen.

Tävlingen är såklart öppen för alla och man behöver inte vara med i någon naturfotogrupp. Bjud in alla du känner som du tror tävlingen kan passa för. All typ av naturfoto är okej, från fåglar till vida slätter.


Här är reglerna för tävlingen:

- Bilden måste vara tagen under Maj 2010 (ange datum vid bilden)
- En bild per fotograf.
- Bilden skall laddas upp i forumtråden.
- Bildstorlek enligt reglerna för forumet.
- Bilden får ej vara manipulerad enligt Fotosidans definition.
- Endast länk till förstoringen av bilden på Fotosidan, ej där man kommenterar bilden!
- Uppladdad senast 8 Juni 2010 kl 23:59
- Omröstning den 9-15 Juni 2010.


- Först laddar du upp bilden i forumtråden (enligt forumets regler). Efter det skriver du när bilden är tagen och kanske lite mer info om bilden, var den är tagen mm. Om du sedan vill så lägger du till en länk till förstoringen av bilden (ej där du kommenterar bilden) på Fotosidan.

Alla diskussioner utförs här: http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?t=102413
 
Ramsvik

Tog en sväng på Ramsvik. Han inte med många bilder innan batteriet tog slut, men detta är en av dem.
Bilden tagen 2010-05-22
 

Bilagor

  • DSC_0508-1.jpg
    DSC_0508-1.jpg
    11.1 KB · Visningar: 544
Senast ändrad:
En småregnig dag på Ängsö Nationalpark (Stockholm). Bilden är tagen 23 maj 2010.
 

Bilagor

  • Bidrag-maj.jpg
    Bidrag-maj.jpg
    20.8 KB · Visningar: 503
Omröstning
Ja då var det dags att börja rösta. Tyvärr väldigt glest med bidrag denna månad...

Omröstningen är såklart öppen för alla som är medlemmar på FS, du behöver inte vara medlem i någon grupp eller ha en bild med i tävlingen. Det är bara rösta på din favorit, men endast en röst per medlem!

Så här går det till
Du kopierar den fotografs namn och användarnamn som du tycker har tagit den bästa, snyggaste bilden, alltså din favorit. Klistra sedan in det i ett nytt inlägg.
Omröstningen är öppen till kl 23:59 den 15 juni 2010. Om flera bilder har samma antal röster vid sluttiden är det den som först uppnår röstantalet som vinner.
Efter sluttiden sammanställer vi rösterna och vi har en vinnare.
 
Grattis Henrik Alstersjö till vinsten!

Efter ungefär 1,5 år med detta känner jag att jag gjort mitt med Månadens Naturbild. Jag känner att jag inte har tid med detta längre.

Är det någon som vill ta över efter mig så varsågod!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.