ANNONS
Annons

Mätsökare?

Produkter
(logga in för att koppla)
Robin Gyllander Larsson skrev:Något tips på någon annons där en billig mätsökare finns?
Robin Gyllander Larsson skrev:Tyvärr har jag läm och känn sedan köp syndromet.
Jag blir bara storögd - först frågar Du specifikt efter annonser - och får svar - för att sedan avfärda dem med en snusförnuftighet "Jag vill klämma på dem först innan jag handlar!". Hur mycket förtroendekapital tror Du att Du kan elda upp innan det blir tyst i alla trådar Du hoppar in i?

tannler skrev:
Jag blir bara storögd - först frågar Du specifikt efter annonser - och får svar - för att sedan avfärda dem med en snusförnuftighet "Jag vill klämma på dem först innan jag handlar!". Hur mycket förtroendekapital tror Du att Du kan elda upp innan det blir tyst i alla trådar Du hoppar in i?
Martin är det som ska gnälla i sådana fall.

tannler skrev:
Om Robin hade fått förslag på en massa Blocketannonser där grejerna fanns inom rimligt avstånd från hans hem så skulle det ju vara mycket bättre för honom. Jag vill också klämma på grejer innan jag handlar, så jag förstår precis.

Om Robin hade varit intresserad på allvar, hade han kunnat leta på blocket.se/östergötland, men som den trogne trollare han är, är det inte det som är drivkraften. Uthållig som en kolibri?

tannler skrev:
Om Robin hade varit intresserad på allvar, hade han kunnat leta på blocket.se/östergötland, men som den trogne trollare han är, är det inte det som är drivkraften. Uthållig som en kolibri?
Jag har ju redan kollat på blocket.

Emil-G skrev:
Vad har digitalkameror för slutare?
Mätsökarkameror med fast (icke utbytbart) objektiv brukar ha centralslutare, medan mätsökaremakeror med utbytbara objektiv brukar ha ridåslutare.

Det kan nog finnas undantag.

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto