SD40T-2
Avslutat medlemskap
[ Ursäkta för ett långt brev med såhär ligger det till ]
Det är just PAYPAL jag pratar om, det är så att en person vill köpa en telefon jag hade ute på blocket för 200 Euro, jag har skickat telefonen till paypal och då väntade jag på att mina pengar ska komma, men dom skickade ett E-mail o sa detta ca 4 dagar senare.
Congratulations !!!!! Your Order has been ready for transfer into your PayPal Account Details provided and this will be received in a couple of hours. We are very sorry for the late Transfer.
But there is a problem about the payment sent to you, Our Accounting Department has made an error with your payment which means a total of 400.00 EUR was sent to you instead of 200.00 EUR
The deduction of the extra 400.00 EUR has shown of the buyer account,You are advised to refunds the total payment of 200.00 EUR to your buyer and settle this issue by refunding the sum of 200.00 EUR before the Transfer of the payment into your PayPal Account.
Så jag var TVUNGEN o skicka 200 Euro Personligt till den personen sedan tog bild på det vilket jag gjorde när jag fick kvitto på att det är skickat.
Men nu kräver PayPal att jag YTTERLIGARE ska skicka 150 £ o det tänker jag fan inte göra.
Det är väl inte mitt problem att dom gör fel ?
Ja vill bara ha mina pengar nu.
Dom vägrar ge mig de föränn jag ger 150 Euro till vilket jag inte ens litar på.
vad ska jag göra snälla någon hjälp mig.
Det låter inte som det kommer från PayPal, för det första kan du inte skicka en telefon till PayPal som du säger att du har gjort. De tar inte emot varor. För det andra hanteras alla pengar över ditt PayPal konto och du ska aldrig skicka kontanter. PayPal uppmanar aldrig till att skicka kontanter till någon person. Det låter som ett rent bedrägeri där någon utnyttjat en falsk PayPal adress.