Bussmicke
Aktiv medlem
Wow.
Många intressanta förbättringar.
Vill ha.
//Johan
Många minus också:
-Fyllnadsljuset borta
-intensitt borta
- -Win XP (Jag vet det är gammalt men ändå) går inte att ha..
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Wow.
Många intressanta förbättringar.
Vill ha.
//Johan
Många minus också:
-Fyllnadsljuset borta
-intensitt borta
Den lär du ju bara få se i i Photoshop CS6.Den algoritm mot rörelseoskärpa som Adobe påstås utveckla vore ju smutt att ha tillgång till. Stabilisering i datorn i stället för i objektiv eller kamera!
Tusan, måste jag uppgradera från mitt älskade winXP nu :-/
Då kan ni inte ha använt win 7 när ni säger så, finns ingenting som är bättre med xp.Tyvärr samma här.
Någon som vet om LR finns som studentversion. På adobes sida står det att det ska gå, men den finns inte att beställa någonstans
Många minus också:
-Fyllnadsljuset borta
-intensitt borta
Den lär du ju bara få se i i Photoshop CS6.
Ja, säker och säker...Säker på det? Trist i så fall, för det kommer jag aldrig att ha råd med.
(om rörelseskärpakorrektion alltså)
När vi nu äntligen fick soft proofing i LR4, så fungerar inte ImagePrint profilerna att soft proofa med! Tråkigt! Man tycker ju att om det fungerar i Photoshop, så borde det fungera i LR också, men de är väl gjorda på något märkligt sätt.
Kommer 4 i studentversion direkt tro ni? Eller man kanske tjänar på att köpa ´LR 3 student och sen uppdatera?
Det stämmer inte, från moderskeppet. Läs artikelnRekommenderar dig att skaffa riktig lightroom istället för studentversion eftersom du får inte tjäna pengar med studentversion har jag för mig. Men om du inte tänker tjäna en enda krona utan bara använda bilderna till dig själv och portfolio så är studentversion bra.
Nytt för CS5 är att båda produkterna kan användas för kommersiellt bruk vid sidan av. Idag finns bara ett skäl till att inte köpa Student Edition: Du vill ha en svensk version.
Kör du ImagePrint på OSX eller Windows? Jag mailade Colorbyte och de ska titta på det. De sa också att om jag kör OSX kan jag prova att reparera profilerna med Color Sync Utility och se om det hjälper. Jag kör Windows 7, så jag kan inte testa, men kanske någon annan kan här?Upptäckte det också, men skrivarprofil funkar utmärkt men inte från www.photohome.se färgprofil då man vill fixa bilder till bok :-/ Hoppas att de löser det..
Tusan, måste jag uppgradera från mitt älskade winXP nu :-/