Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Lightbox
- Trådstartare Raderad16
- Start datum
MejaCopah
Aktiv medlem
Nordik skrev:
Nu är jag här igen med mina kodfrågor
Fick tips på min blogg om bildvisning med Lightbox. Snyggt och proffsigt ser det ut tycker jag.
Har laddat hem det men hur i hela friden ska detta användas.
Någon som kan och vet? Save my day.
Mvh Lena
Hej
Jag använder mig av lightbox och för mig funkar det mycket bra. Hör av dig med vad för problem du har.
Helst på msn ifall du använder sånt?
min msn: [email protected]
/johan
foto totto
Aktiv medlem
Hej, jag har också blivit lite intresserad av lightbox. Är lite fundersam på hur det är gjort, är det ett javascript eller är det flash? Det anropas ju via ett javascript men själv animationerna och det ser ju väldigt "flashigt" ut. Någon som vet? Eller blir det till att läsa källkoden?
Tommy
Tommy
lastrand
Avslutat medlemskap
Vissa egenskaper i Lightbox-scriptet kan man själv ändra på (exempelvis hur snabbt bildbytet ska ske och hur hög opacitetsgrad man vill att bakgrunden ska ha), däremot verkar andra saker knepigare att ändra på. Jag ville ha en lite bredare ram runt bilderna, men då började konstiga saker att hända som gjorde att jag gav upp försöket. Annars tycker jag det är en utomordentligt bra bildvisningsmetod som inte kräver någon speciell plugin.