ANNONS
Annons

Leverens 30D?

Produkter
(logga in för att koppla)
gameburg skrev:
Nix, men frustrerande nu när jag sålt min 10D och är "kameralös", som när på en canon A610 (men den räknas knappt;-))

/Patrik

Patrik, du kan få hyra en 10D av mig, jag har visst två nu för tiden=) Ska vi säga 500:-/dag?

//Ola, som konstigt nog fortfarande kan fotografera med de flera år gamla 10D, fast att det har kommit nya modeller...

Jag hörde att Ahlséns foto har en 30D i kit med 17-85mm som inte är öronmärkt på hyllan till på fredag denna veckan!

den finns varken i Tyskland eller UK, så det är inte bara sverige som inte har fått den inn.
Den kanske kommer med vårvärmen.

oee skrev:
Patrik, du kan få hyra en 10D av mig, jag har visst två nu för tiden=) Ska vi säga 500:-/dag?

//Ola, som konstigt nog fortfarande kan fotografera med de flera år gamla 10D, fast att det har kommit nya modeller...

he he, den var bra! Hoppas du e nöjd med kameran!

/Patrik

Jeppe skrev:
Pojkar, pojkar.. varför säljer ni era verktyg innan ni köpt nya?

Ja ibland har man för bråttom, men å andra sidan hjälper försäljningen sponsringen av den nya kameran så att man slipper ta allt från matkassan ;-)

/Patrik

vi får hoppas på en Canon vår i år:::

Bilagor

• bild 031c.jpg
    bild 031c.jpg
    57.6 KB · Visningar: 1,153
Nej det finns ju inga ord för detta. Jag ska utomlands om exakt 3 veckor. Vill gärna ha den med mig då. Annars tycker jag att Canon borde ge mig en så-länge-kamera i samma kaliber.

ambre skrev:
Näpp, har kvar min 10D tills 30D är testad och godkänd ;D

De är nästan samma kamera som 20D så det lär inte vara sämre bildkvalitet än hos 20D.
Det vore otroligt om Canon gjorde den sämre än föregångaren, dom har ganska stor erfarenhet att bygga DSLR.

Joi skrev:
De är nästan samma kamera som 20D så det lär inte vara sämre bildkvalitet än hos 20D.
Det vore otroligt om Canon gjorde den sämre än föregångaren, dom har ganska stor erfarenhet att bygga DSLR.

Hehe...Stämmer. Jag är bara lite fundersam över varför den är billigare än vad 20D var vid sin debut. Man får hoppas på att tekniken har blivit billigare, de får ju inte dra ner på något jämfört med 20D. Väntar fortfarande på min 30D...tiden går långsamt såhär års.

Talade med Cyperphoto. De har 32st i kö för 30D.

De räknar att få in ett par(!) kameror i slutet på denna månad. Framtiden vågar de inte sia om...

Kul kul, jag har plats 31 och beställde i måndags, jag får den kanske lagom till midsommar om jag har tur...

Haha, kan inte låta bli att småle (förlåt) över detta. Ska det bli samma jobbiga grej som med Nikon D200? Här är det ju inte lika många som är entusiastiska av naturliga skäl, men det är samma sak ändå; tillverkaren lanserar något som inte finns att tillgå. Märkligt...

Cyber sa till mig att de skulle få ett mycket få antal snart, men sen visste dom inte... värdelöst, tråkigt för Cyber att inte kunna ge sina kunder vettig info.
Nånstans i maj tror jag iaf, tror jag hade plats 29 eller nått.

Canon försöker väl bilda lite spänning kring produkten. Ju mer otillgänglig D200 blev, desto fler ville ha den.
Bara min personliga teori...

Anders.Student skrev:
Canon försöker väl bilda lite spänning kring produkten. Ju mer otillgänglig D200 blev, desto fler ville ha den.
Bara min personliga teori...

Fast D200 är ju en helt ny kamera, med allt vad det innebär.

Det kan ju knappast sägas om 30D.

Det kommer nog bara att "rassla till" så har vi våra kameror.

/roger som åsså sålt sin 20D å väntar :)

fast imorgon åker jag till köpenhamn med min nyinskaffade minolta hi-matic(1100:) och tri-x 400

Ska åka in till Expert i Vimmerby nu och hämta min 30D, jag hadde visst lyckts få 1 av dom 2st kamerorna Canon levererat till Sverige.
NU ÄR HELGEN RÄDDAD !!!!!!!!

2 st kameror till Sverige?!?!? Och till Vimmerby av alla ställen kommer 1 kamera, inget illa om Vimmerby men de verkar ha väldigt BRA kontakter med Canon. Då lär ju den 2a hamna i Jokkmokk, jippie det var ju kul. Min semester är förstörd. Canon är ju riktigt sparsamma med sina leveranser. Fy...

Bara att grattulera då till första exet.

Senast ändrad:
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar