Anderzon
Aktiv medlem
Jeppe skrev:
Johan och Martin, är ni NPS?
Ja // Martin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jeppe skrev:
Jeppe skrev:
uneed skrev:
Hur går det? Är det fler som får sina leveranser eller har det stannat upp?
Jag väntar själv på min som beställdes i september. Jag är NPS-medlem.
/Lasse
Jeppe skrev:
Det finns 9 ägare på FS, varav två har gömt sin väska, kvar är 7, av vilka alla utom två har lagt till kameran långt innan den fanns på hyllorna (mao, de kaneske inte ens har fått den).
.
eon skrev:
Och vad var poängen med inlägget?
Jeppe skrev:
Att Martin fått sin kamera och att han är NPS?
Johan Ahlbom skrev:
Hur går det för er som beställt? Har tex Cyber eller Scandinavian fått in fler D3or?
Gårdis skrev:
Cyberphoto väntar på leveransbesked om hur många som ska komma. Första vändan fick de bara 3 stycken. Förhoppningsvis så kommer det flera nu i juldagarna...
Teodorian skrev:
Jag beställde hos Cyberphoto på morgonen den 23/8 men vet ännu inget om leverans från dem. Däremot beställde jag i slutet av november även från Kameradoktorn (D3 samt 14-24 och 24-70). I dag ringde Thomas därifrån och sa att D3 kommer i morgon. Kameradoktorn verkar ha någon form av prioritet jämfört med andra eftersom jag fick mitt 24-70 nästan direkt efter beställning från dem och nu D3 tidigare än CP. (14-24 fick jag dock från CP).
Marcus Hellberg skrev:
Nå Tore, fick du din D3:a idag
Jag hämtade en D300 som tröst i väntan idag på Mattssons i Lund. De väntade på en sändning med D3 som hade skickats igår men eftersom posten inte var glödheta i julruschen så kom de inte fram förrän efter jul. Men de försäkrade att min kamera skulle vara i den sändningen så nyår är (förhoppningsvis) räddad.
MVH
Marcus
Teodorian skrev:
Hämtade min D3:a i lördags i Stockholm på Kameradoktorn. (Jag är inte NPS:are.) De hade flera (förbeställda) D3 och D300 men ville inte säga hur många de sålt.
När jag testat lite mer funderar jag på att lägga upp en tråd med en jämförelse mellan D3 och D300: likheter och skillnader till endera kamerans fördel.