jdandanell
Aktiv medlem
Enligt Nikon kommer det en batch 2008-02-11
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jdandanell skrev:
Enligt Nikon kommer det en batch 2008-02-11
dan a skrev:
Butiken i Falu centrum her Foto A-bild, tel 023-711221, där köpte jag min d300 före jul. Hoppas ni får tag på denna underbara kamera, 24-70/2.8 fick jag tag på hos Hegethorns Foto AB. Lycka till! Dan
christian_r skrev:
här i oslo har mer eller mindre alla förhandlare d300 inne i lager, och verkar inte ha haft några problem alls med leveranser.
beställde min d300 idag från usa, kommer med resenärer hem om 2 veckor, nice!
d3 får helt enkelt vänta
Har sett några vanliga vardagsbilder inomhus med ISO 3200 taget med 17-55 2.8 med bländare 2.8 - yeezz! Visst ser man lite brus, men om man inte vill printa större än 20x30 och kan klara sig utan beskuren bild så är det grymt.fsp skrev:
...men jag måste säga att det jag är mest sugen på att testa är faktiskt att börja fota konserter med den...
VegaNass skrev:
Har hört/läst något om att den blå kanalen kan ge mer brus. Hur vida detta är sant eller inte låter jag vara osagt då jag inte har någon möjlighet att testa.
/Fredrik
KeepeR skrev:
Om någon är på jakt efter en D300 så köpte jag min på Mediamarkt i sundsvall igår. Dom hade 3 kvar på hyllan efter att jag köpt min. Så äntligen har man fått tag på en.. Dom tog 15 690:- för den..
Falcon68 skrev:
Vet någon om Capture NX levereras med D300?
/Adam