Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Leveranser av D300

Produkter
(logga in för att koppla)
Vill bara tipsa om att Expert Polyfoto i Borlänge har D300 i lager. Dom får påfyllning med kamerahus väldigt ofta.

/Leif
 
Tack för tipset angående Expert, fick tag på den sista D300:n på Expert Repslagargatan i Linköping, sitter med instr.boken och hoppas på en bra fotodag imorron.
 
Är det bara jag som otåligt väntar på leverans, elller har ni resignerat och insett att det inte lär komma nån kamera före nyår??
 
pojakobsson skrev:
Är det bara jag som otåligt väntar på leverans, elller har ni resignerat och insett att det inte lär komma nån kamera före nyår??

Nej, det finns fler som står och stampar. Har fått reda på att jag ligger precis på gränsen till att få min D300 denna veckan, hänger på att några som står i kö köpt på annat håll. Annars skulle det dröja ca en vecka till, så kanske innan jul ialla fall.
 
SmurfMolly skrev:
Varför sura? Jag menar det _finns_ ju kameror i lager, bara inte där du har beställt din. Är det omöjligt att byta inköpsställe för dig?

Nädå, inte alls. Jag har ringt runt lite, men hittills är det ingen som haft nån hemma.
Nu ska jag väl ärligt säga att det är ett I-landsproblem för egentligen är det ju ingen panik

Nu har jag ju chansen att hinna läsa alla tips och "varför gör den så" som strömmar in på olika forum från er som redan fått hem era kameror. När kameran väl dyker upp lär man ju inte ha tid att läsa... :)
 
pojakobsson skrev:
Nädå, inte alls. Jag har ringt runt lite, men hittills är det ingen som haft nån hemma.
Nu ska jag väl ärligt säga att det är ett I-landsproblem för egentligen är det ju ingen panik

Nu har jag ju chansen att hinna läsa alla tips och "varför gör den så" som strömmar in på olika forum från er som redan fått hem era kameror. När kameran väl dyker upp lär man ju inte ha tid att läsa... :)

Nu vet inte jag var du bor men enligt experts hemsidan hade dessa butiker i lager när det senast uppdaterades:
Expert Haninge, Kungens kurva, fridhemsplan, hornsgatan, globen, hamngatan, kungsgatan, täby centrum.
Alla dessa i sthlms området. En del expertbutiker verkar dessutom ta samma pris som många större fotobutiker.
http://www.expert.se/product/productinstock.aspx?id=1387385
 
Per skrev:
De har ändrat 'Stormarknadspris' till 15999, jag är rätt säker på att det stod 17500 där tidigare.

Per

Det är möjligt.. det har jag ingen aning om.. 17500 skulle inte jag betala.. då väntar man hellre.
Men skiljer det 3-400 kronor och man gääärna vill ha före jul så kanske...

Jag hade en satans tur, glad för det! =)
 
SmurfMolly skrev:
Det är möjligt.. det har jag ingen aning om.. 17500 skulle inte jag betala.. då väntar man hellre.
Men skiljer det 3-400 kronor och man gääärna vill ha före jul så kanske...

Jag hade en satans tur, glad för det! =)

STormarknadspris innebär väl också att det gäller på stormarknaderna...i Gallerian i Stockholm tg de i alla fall 17500. Gissar att de Expertaffärer som har den i lager tar 17500, sedan kanske vissa kan sänka priset.
 
SmurfMolly skrev:
Nu vet inte jag var du bor men enligt experts hemsidan hade dessa butiker i lager när det senast uppdaterades:
Expert Haninge, Kungens kurva, fridhemsplan, hornsgatan, globen, hamngatan, kungsgatan, täby centrum.
Alla dessa i sthlms området. En del expertbutiker verkar dessutom ta samma pris som många större fotobutiker.
http://www.expert.se/product/productinstock.aspx?id=1387385

Jag bor i Luleå och hit upp har det inte letat sig några kameror ännu. Men till Ö-vik hade det kommit en och den är nu betald och påväg med företagspaket.
 
SmurfMolly skrev:
Shit vad kul! Man får gratulera! Priset var rimligt?

Ja, priset blev 15999:- och då bjöd han dessutom på frakt med företagspaket
Handlaren undrade om jag inte kunde köpa åtminstone ett minneskort också så han kunde tjäna NÅGON krona på affären.
 
pojakobsson skrev:
Ja, priset blev 15999:- och då bjöd han dessutom på frakt med företagspaket
Handlaren undrade om jag inte kunde köpa åtminstone ett minneskort också så han kunde tjäna NÅGON krona på affären.

Det lät ju jättebra... ;)
Blev det nått minneskort då? =)
 
SmurfMolly skrev:
Det lät ju jättebra... ;)
Blev det nått minneskort då? =)

Nä, det har jag redan fyndat på annat håll. Meningen var att jag skulle köpt en D200 med diverse tillbehör på sensommaren men då var det ingen som hade nån kamera hemma (vilket ryktena om D300 snart förklarade)... Tillbehör och objektiv inköptes dock då.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.