SmurfMolly
Aktiv medlem
Jeppe skrev:
Tick...tack...tick...tack...
Mindre än 48 timmar kvar nu.. börjar ni få svettningar? (Själv är jag iskall).
Fryser lite lagom sådär, bra med feber i såna här tider..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jeppe skrev:
Tick...tack...tick...tack...
Har du också beställt?! :-O Du är väl... ehhh... canonist...Jeppe skrev:
SINGO skrev:
Komplett säger att de får 10 st i morgon http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=341562
johan.morck skrev:
Sedan står det att de PRELIMINÄRT får in dom då.
Lita inte på komplett, dom har lovat leveranser förr men inte hållt det.SINGO skrev:
Komplett säger att de får 10 st i morgon http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=341562
johan.morck skrev:
"börjar ni få svettningar?" skrev han väl? ;-)
Jo men han hänger såpass mycket i tråden att man börjar nästan misstänka något. Han ringde ju t o m Nikon.Leo S skrev:
Jo, Jeppe svettas knappast som den inbitna Canonist han är, skulle jag tro. Hur många här som beställt D300:an har varit febriga och kallsvettiga över Canon 40D? Lixom...
timofej skrev:
Jo men han hänger såpass mycket i tråden att man börjar nästan misstänka något. Han ringde ju t o m Nikon.
johan.morck skrev:
Det har du säkert rätt i Daniel, MEN det har stått den 27:e på Kompletts sida vääääldigt länge, gissningsvis en månad. Kanske mer. Betvivlar inte att de får in några D300 imorgon, det är nog möjligt. Frågan är väl bara så om de är "svenska" modellen, med svensk manual?
Isaberg skrev:
.... 8 kvar .....
/ Per
He He !!!!!!!!!!!!Jeppe skrev:
Hahaha... Mjo, man har ju en del kontakt med både Nikon, Canon och övriga startfältet när det skall beställas kameror för test. Då passar man ju på att ställa en massa obekväma frågor oxå. Att jag hänger i Nikontrådarna beror nog mer på att det inte finns så många Canontrådar att hänga i just nu. Dessutom måste jag ju kolla så att det inte spårar ur