nonno
Aktiv medlem
Jag ser ju nu i din kameraväska att du redan har en D300, då behöver man ju inte hålla på med tröttsam väntan.Hollister skrev:
Ärligt talat, hur kan man vara så desperat så man bokar på fler ställen än ett?
/Nonno
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag ser ju nu i din kameraväska att du redan har en D300, då behöver man ju inte hålla på med tröttsam väntan.Hollister skrev:
Ärligt talat, hur kan man vara så desperat så man bokar på fler ställen än ett?
vox2000 skrev:
Det kan ju vara så att tilldelningen har ändrats, att vi får fler kameror än Nikon sa till Jeppe. Har Jeppe pratat med Lasse efter den här diskutionen har blossat upp?
nonno skrev:
Jag ser ju nu i din kameraväska att du redan har en D300, då behöver man ju inte hålla på med tröttsam väntan.
/Nonno
Oj, är ni så ivriga. Vad kul med entusiastiska människor! )Leo S skrev:
Jag har också lagt in den i min kameraväska, på onsdag ska vi ju ha fått våra ex, eller hur Nonno! Det blir som vi tänker, sägs det...
Leo S skrev:
Jag har också lagt in den i min kameraväska, på onsdag ska vi ju ha fått våra ex, eller hur Nonno! Det blir som vi tänker, sägs det...
Vem blir först med att starta den överväldigande, ISO-intensiva, ibland tröttsamma tråden "Är jag nöjd med min D300?"?
SmurfMolly skrev:
Gräver dom inte lite sin egen grav genom att lova en massa och göra kunder upprörda preciiis när dom nyöppnar. Verkar lite dumt..
Jeppe skrev:
Jag tror cyberphotos 10 hus avser leveransen av D3:an.
Per skrev:
Tyvärr, D300 också i så fall. Fick beskedet så sent som idag.
Men jag blir inte riktigt klok på hur det fungerar - Nikon levererar till olika svenska 'distributörer', som i sin tur levererar till återförsäljarna?
Per
Per skrev:
Men jag blir inte riktigt klok på hur det fungerar - Nikon levererar till olika svenska 'distributörer', som i sin tur levererar till återförsäljarna?
Per
Jeppe skrev:
Nej, Nikon levererar ut till ÅF direkt.
Kamerorna bör lämna Nikons lager (DHL) idag, om allt går enligt planerna.
Jeppe skrev:
Jag tror cyberphotos 10 hus avser leveransen av D3:an.
BjörnN skrev:
Expert Götaplatsen ringde i förmiddags. Alla som tecknat sig - ca 15 pers - får kameror.