ANNONS
Annons

Leveranser av D200

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: Re: Helt nöjd

jorgene skrev:
Låt mig se om jag fattat detta rätt:

-- Du väntar på en kamera för 17000:-
-- Du tycker det tar för lång tid.
-- Du struntar i din köplats.
-- Du köper då inte en D2x istället, utan säljer dina Nikon-prylar.
-- I stället köper du två Canon-hus, för ca 100000:-...

Det låter faktiskt som du skulle ha bytt i vilket fall som helst...

Jag hade redan Mark II:an med en del objektiv. Men också ett antal analoga Nikonkameror plus en del riktigt bra objektiv. Därför tänkte jag köpa en D200 för att kunna använda de objektiven. Men så gick det som det gick...

Min D200 skickades från Göteborg idag till mig i Åre ... Cyberphoto har också fått in flera nu så jag gissar att vi kan lägga ner den här tråden för nu har det lossnat ...!

Så då kanske när jag ska fixa ett ex. åt mig om 1-2veckor så slipper man vänta på en! Låter skönt det.

Christian Hollmann skrev:
Jo, Kameradoktorn i Stockholm har också D200 i lager. Bara att hämta...
/Christian

Säker på det? Var där i onsdags straxt före stängning och då hade de inga, trodde att de skulle få in om 1-2 veckor. De fick tre (tror jag han sa) förra veckan som inte var förbeställda...

(Bara så ingen åker dit utan att kolla först)

Mvh
Ola

Stämmer gott!

Jo det är faktiskt sant som Johan Skriver, att det finns ett D200 hus som inte är öronmärkt till någon på ahlsens foto i Lerum.

Först till kvarn gäller ;-)

Jag tror många butiker fått in sina kameror idag för jag fick erbjudande från två olika håll just idag att köpa och då stod jag på 20-30 plats på väntelistan så sent som för två dagar sedan.

Någon har dragit ur pluggen ...!

Pratas om att lägga ner tråden. Konstigt. Då jag stått i kö sen 20 mars hos en av de största internetföretagen i Sverige och precis fick en indikation om att få vänta 8 veckor ytterliggare...
Garderar dom sig så rejält eller?
Har förvisso också beställt ett 18-200 VR på samma order.

superpin skrev:
Säker på det? Var där i onsdags straxt före stängning och då hade de inga, trodde att de skulle få in om 1-2 veckor. De fick tre (tror jag han sa) förra veckan som inte var förbeställda...

(Bara så ingen åker dit utan att kolla först)

Mvh
Ola

Nja, jag var där i måndags, och då fanns icke bokade D200 på lager. Men det är klart, när folk får reda på det kan man tänka sig att det lagret sinar snabbt...
/Christian

Vilket företag var det. Jag håller på att bli galen av all väntan. Sitter och tittar på bilder av kameran på internet och har gjort av med en liten förmögenhet på kringutrustning som jag hittat på ebay. Allt för att tillfredställa ha behovet :)

Jag har bara stått i kö 5-6 veckor och fick två erbjudanden i fredags ... har ni kontaktat butikerna där ni står i kö?

Jag la en order på ett obketiv och lite annt krafs för ett tag sedan och fick vänta på allt eftersom objektivet var restat ... kolla era ordrar, det är inte säkert de skickar prylarna var för sig.

Jag var lite otydlig. Jag menade vilket internet företag är det som säger att det kan ta upp till åtta veckor innan de kan leverera?

Är det fortfarande kö??? känns så overkligt isåfall, ja fick ju min i början på feb å tyckte ja fick vänta länge!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar