ANNONS
Annons

Lajtsvären 2000

Produkter
(logga in för att koppla)
Köpt SB 600, Exprimenterar med en Biltema 1 liters batterivattenflaska som "Lightspere". Jag har skurit upp ett 4-kantigt hål i halsen på den och trätt på blixten, funkar.

JL 666

Äh. Så länge det finns tak över huvudet är det i min mening bättre och lättare att slå blixten där med ett reflexkort för att lätta upp skuggor, tex det inbyggda i sb-800

Har prövat en del hemmabyggda diffusorer av liknande typ. En sak att se upp med verkar vara att till synes mjölkvit plast inte är så neutral i färgen - har fått en rödbrun färgton i flera försök..

Mushkot skrev:
Äh. Så länge det finns tak över huvudet är det i min mening bättre och lättare att slå blixten där med ett reflexkort för att lätta upp skuggor, tex det inbyggda i sb-800
Alldeles riktigt. Men du måste hålla med om att det är ett roligt bygge.
Och leenden lär det plocka fram.

/ E

Nånå.. nu ska ni inte vara så negativa. jag tror Robins lilla boll hade fått ännu bättre resultat om hela bollen varit frostad. Här är min lösning.. Den ger ett grymt bra resultat.

Bilagor

• _jek2027.jpg
    _jek2027.jpg
    47 KB · Visningar: 106
Jeppe skrev:
Nånå.. nu ska ni inte vara så negativa. jag tror Robins lilla boll hade fått ännu bättre resultat om hela bollen varit frostad. Här är min lösning.. Den ger ett grymt bra resultat.
Underbart. Man bugar sig i hänförelse.

/ E

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar