Annons

Lajtsvären 2000

Produkter
(logga in för att koppla)

RG

Avslutat medlemskap
Tycker ni inte att en lightsphere e för dyr vem fan vill betala 700 spänn för en plastbit.
Gör som jag och bygg en materialkostnad 40 kronor.

Bilagor

• lajtsvär.jpg
    lajtsvär.jpg
    46.5 KB · Visningar: 1,097
Men det ska ju helst vara praktiskt att använda också... ofta skiter jag i vad folk tycker o tänker, men jag vet inte om jag har lust att springa runt med en salladssbytta på blixten som är större än mig själv... ser ju inte särskilt stabilt ut heller.

Du kan ju återkomma med ett sånt där "test" som du gjorde med din IS funktion...

Tror ajg är nöjd med dom grejer jag har... gäller att lära sig hantera sina saker ;) men prova dig fram, kanske du kommer tillbaka till ruta 1 och använder något som går att köpa?

Kalle_B skrev:
Men det ska ju helst vara praktiskt att använda också... ofta skiter jag i vad folk tycker o tänker, men jag vet inte om jag har lust att springa runt med en salladssbytta på blixten som är större än mig själv... ser ju inte särskilt stabilt ut heller.

Du kan ju återkomma med ett sånt där "test" som du gjorde med din IS funktion...

Tror ajg är nöjd med dom grejer jag har... gäller att lära sig hantera sina saker ;) men prova dig fram, kanske du kommer tillbaka till ruta 1 och använder något som går att köpa?

Det är stabilt kan skaka kameran hållan upp och ner och inget faller av.

Kalle_B skrev:
Men det ska ju helst vara praktiskt att använda också... ofta skiter jag i vad folk tycker o tänker, men jag vet inte om jag har lust att springa runt med en salladssbytta på blixten som är större än mig själv...
Är lightsphere så mycket mindre då?

Verkar inte vara någon större skillnad mellan bild 1 och 3 så vad är poängen? Stjäl väl bara massa kraft från blixten med sfären på?
mvh
Stefan

Hade du bouncer på blixten när du tog utan ditt hemmabygge? Annars är det ju rätt självklart att det blir skillnad.

Robin Gyllander skrev:
Nej det hade jag inte.

Skulle vara mer intressant om man fick se en jämförelse mellan en vanlig liten bouncer och din lightsphere. Måste ju till att vara lite skillnad för att det ska motivera mig att bära den där grejen ovanpå kameran ;-)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar