Annons

Lagrings problem Indien

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag skulle då inte oroa mig... men det är kanske jag det? :) Elen är som den är, det smattrar om den, två-takt ;)
 
humm

Jag hade fått för mej att indien var ett rätt stort teknikland. flera av världens ledande programerare och liknande kommer därifrån, indierna jag träffade på en internationell teaterfestival i kannada hade minst lika mycket elektronik som oss svenskar med sej, om inte mer.

jag har iofs inte vart där själv så. Funderar på att dra ner om nått år, ska man förbereda sej på det värsta?
 
Har varit i Indien ett par gånger... och ja, allt finns. Men de flesta Indier har inte petat på en dator. En del tjänar kanske ett par kronor om dagen, en del betydligt mer än dig, det är stora kontraster om man säger så.

Jag kom och tänka på en väldigt fin och rolig bok. Tror den heter Riksha och om jag inte minns fel är det Lonely Planet. Bildreportage från många av världens Riksha nationer om deras rikshor, vad annars? :)

Och så elen... glömde det. Utan diselkraftverk klarar man sig inte. De flesta gator korsas härs och tvärs av kablar. Att elen fungerar så bra som den gör är ett rent under, och det är jag övertygad om, att det är ett rent under ;)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.