Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Lador

Produkter
(logga in för att koppla)

Honkamaa

Aktiv medlem
Hej!
Jag håller på med ett litet privat fotoprojekt (på amatörnivå då) som går ut på att fota lite lador(inte bilarna utan byggnadsverken).
Tänkte höra mig för om det är någon här som har ladbilder som jag kan inspireras av. Någon som har tips vad gäller ladfotografering? Något speciellt man bör tänka på?

Förresten så kan den som är ladintresserad kolla in de 3 bilder jag hittils har fotat i detta projekt. (kommentera gärna).

Tack på förhand.
/mats

Hehe, jag har också ett ladprojekt som påbörjades för flera år sedan. Vi har valt lite olika stilar, du kör färg och panorama, jag kör svartvitt och småbildsproportioner. Det har inte blivit så mycket lador det senaste året, men jag skall nog passa på att dra igång igen i sommar.

De är verkligen vackra byggnader och samtidigt värdefulla kulturminnen!

jepp jag har kört panorama hittils jag =) men jag hade tänkt blanda in lite andra format också..(hade det bara inte ösregnat igår så.. )

ja nog är dom vackra alltid =)

tror nog jag har spanat på dina lador men jag kollar upp dom igen. Tack för svaret =)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar