ANNONS
Annons

Lögnhalsar på fotosidan. se

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Stasi och Securitate var är ni....

Den här tråden var mycket roligare när jag trodde det var ett skämt, tyckte att det var så skruvat att det påminde om en sån där ickenyhet, som att Linda Rosings implantat hade fått en liten spricka.

"Hallå hela världen jag känner mig kränkt", det är dagens melodi.

Filosofiskt: "Då är det farväl till släkt och vänner,
och alla andra som du känner.
För sådan är moralen i den svenska jämmerdalen.
Ska du fiffla ska de va' rejält,
det kan vi acceptera.
Men myglar du med småsaker så får du schavottera."

David G skrev:
Stasi och Securitate var är ni....

Den här tråden var mycket roligare när jag trodde det var ett skämt, tyckte att det var så skruvat att det påminde om en sån där ickenyhet, som att Linda Rosings implantat hade fått en liten spricka.

"Hallå hela världen jag känner mig kränkt", det är dagens melodi.

Filosofiskt: "Då är det farväl till släkt och vänner,
och alla andra som du känner.
För sådan är moralen i den svenska jämmerdalen.
Ska du fiffla ska de va' rejält,
det kan vi acceptera.
Men myglar du med småsaker så får du schavottera."

Du spänn inte så mycket på den här, jag har ett flygplan att hinna med kl 12 imorgon och jag måste fixa en layout till mina nya filmers omslag/box som tillverkas åt mig i Kina eftersom jag förlurade Forte med konkursen!
Okay?

anonymous skrev:
Mitt ursäkt för lögnare och slödder låter så här!

Tjejer och killar! Är det inte din skjorta så ta det inte på dig!
De som är skyldiga förstår det ändå och känner sig träffad! Fast såna har inget samvete så det är inte alls säkert

Är det godkännt?

Men det är väl ingen som snott din kamera?

Vilket får mig att återkomma till hur dumt det är att skylta så öppet med sina dyra saker.

Leifer skrev:
Att något sagts av en känd filosof försvarar inte din nedlåtande syn på andra människor.

Det här handlar inte om hederliga bara ohedreliga människor! Vart du vill höra avgör du själv!

Jag personligen har inte mycket överst för de ohederliga!

David G skrev:
Men det är väl ingen som snott din kamera?

Vilket får mig att återkomma till hur dumt det är att skylta så öppet med sina dyra saker.

Det här var inte adresserad till dig!

Och kameran är försökrad med alla mina andra utrustningar.
Och jag är inte rädd att förlura det. Jag kan köpa en annan 6x24 av Fortoman

anonymous skrev:
Du spänn inte så mycket på den här, jag har ett flygplan att hinna med kl 12 imorgon och jag måste fixa en layout till mina nya filmers omslag/box som tillverkas åt mig i Kina eftersom jag förlurade Forte med konkursen!
Okay?
Hoppas stavningen på boxarna är bättre än i dina inlägg, så att ingen råkar ange att dom har en film dom igentligen inte har, pga stavfelen.

Gunnar D skrev:
Hoppas stavningen på boxarna är bättre än i dina inlägg, så att ingen råkar ange att dom har en film dom igentligen inte har, pga stavfelen.

Jag är inte svenskt så lite stavfel får du räkna med. det är nog värre med några av er som är svenskt och stavar ändå fel!

Går det bra med potatisskalare istället?

Kanske behövs ett eget medlemskap för hederliga så att vi andra arma syndare vet vår plats eller är alla helt oskuldsfulla?

"Det finns två sorters människor, anhållna och ännu icke anhållna"

Edit: NEJ inte en ny språkpolis tråd!

David G skrev:
Går det bra med potatisskalare istället?

Kanske behövs ett eget medlemskap för hederliga så att vi andra arma syndare vet vår plats eller är alla helt oskuldsfulla?

"Det finns två sorters människor, anhållna och ännu icke anhållna"

Edit: NEJ inte en ny språkpolis tråd!

Är det en bekännelse?

anonymous skrev:
Ser du? Jag får hela det roliga och jag har kameran också att leka med!
Men nu är du inne på OT så höll dig till ämnet!

Menar du att man inte får fråga om du själv är hederlig?

Så du är den rena människan? obefläckad av synd, utsänd för att dömma levande och döda? en man över alla andra?

anonymous skrev:
Jag är inte svenskt så lite stavfel får du räkna med. det är nog värre med några av er som är svenskt och stavar ändå fel!
Det förstod jag, jag känner igen den patetiska inställningen till omvärlden från mina kollegor.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar