Softasnubben
Aktiv medlem
rideg skrev:
Är det någon som vill att jag skall dra historien om när jag fotograferade en störtande A35 Draken från bara några meters håll? Här finns det faktiskt bildbevis!
VISA NU!
=)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
rideg skrev:
Är det någon som vill att jag skall dra historien om när jag fotograferade en störtande A35 Draken från bara några meters håll? Här finns det faktiskt bildbevis!
rideg skrev:
SiPaMoId skrev:
Jag har en bild på min mormor när hon spakar och sedan kraschar en Airbus A340 rakt in i Eifeltornet !
;o)
fjalstal skrev:
VISA NU!
Själv samlade jag i det närmaste på flygkrascher ett tag, totalt 5 ordentliga krasher och 4 mindre. Efter att varit på plats vid både Mülhouse- och Ramstein-olyckorna 1988 så tappade jag sugen "lite" på flyguppvisningar. Nästa gången jag for på flyguppvisning, Blue Angels på Tullinge 1992, krashade ingen men Marinens Vertol slog av en trädtopp och slet bort en dekal från en kåpa på lastrampen. Nära ögat, minst sagt. Nästa flyguppvisning jag såg var Vattenfestivalen 1993 och där blev det ju en till till samlingen...
softasnubben skrev:
VISA NU!
=)
SiPaMoId skrev:
Lever moster fortfarande eller ligger hon i frysen ?
;o)
Grönbeck skrev:
Med tanke på den brutala ljudnivån och det fruktansvärt enorma baksug ett flygplan har, så ja många tror att bilderna är fejkade.
Betvivlar starkt att någon levande varelse som väger lättare än en elefant kan stå raklång under ett sådant plan vid start/landning...