Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

"Lägga till en annons" -funktionen

Produkter
(logga in för att koppla)

Emmel

Aktiv medlem
Har lagt upp några annonser nyligen. Jag stör mig något ofantligt på hur man måste sitta och rulla igenom halva fotoprylsdatabasen för att hitta det man önskar annonsera om (om man vill koppla sin annons till recensionssidan).
Jag föreslår ett sökfält, likadant som det som används under fliken "Produkter".

Mvh

Kan bara hålla med. Listan med länkar till pryldatabasen är otymplig.
Hela pryldatabasen är svårsökt och som gjord för att man ska lägga upp dubletter av till exempel objektiv.
Annars är ju idén lysande att man ska kunna länka till recensioner av produkten

En annan/ytterligare variant hade varit att ha en länk i produktdatabasen i stil med "lägg in en annons om det här produkten". Någon mer koncis fras kanske vore på sin plats dock.

Jag har lagt in en sån länk som Martin efterlyser i samband med lite andra ändringar i annonsmarknaden.

Jag har lagt in en sån länk som Martin efterlyser i samband med lite andra ändringar i annonsmarknaden.

Bra förändring! Det gör det lättare.
Men det löser ju tyvärr inte grundproblemet att många objektiv, till exempel, är upplagda flera gånger.

Finns det något sätt att göra ett bättre upplägg?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar