Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Lägga in bild i kritik

Produkter
(logga in för att koppla)

Lintott

Aktiv medlem
Nu blir jag knasig igen på FOTO sidan! Varje gång jag ska lägga in en ny bild och sen in i kritik så får jag en röd ruta som säger att jag måste kommentera en bild innan jag kan lägga in en bild. Ok jag letar och letar och så skriver jag en kommentar på någon bild jag gillar. Jag uppdaterar sidan och försöker igen. men inte fasen går det!? Jag skriver en kommentar till på en annan bild och då kanske det funkar!?
Vad är det här för trams, varför står det EN bild och det stämmer då ju inte????
Och detta stämmer inte heller ibland för ibland kommer det ett datum där jag måste vänta och vänta!?
Och vad har nu gjort med forumet, jag hittar inget här och hur man skulle skriva en ny tråd? Det förändras hela tiden
Sen är det en tävling där man nu kan lägga in bilder på temat Kyla men det står inte hur många bilder man får lägga in och den finns inte med under Tävlingar i bilder?

Mvh Eva
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.