Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Kvälls/nattfoto i Stockholm idag onsdag
- Trådstartare Arleklint
- Start datum
MWPhoto
Aktiv medlem
Jag gör som alla andra Janne, skriver att jag inte kan...tror jag, eftersom jag dras med en kraftig förkylning som jag tog med mig hem från SA. Å eftersom jag ska ner igen på Söndag så borde jag ju vila ut, hmm, men hur lätt är det när jag just plockat upp mitt nya 17-40 4L. Ajaj, "vilka skymingsbilder min kamera tar nu".
MWPhoto
Aktiv medlem
Nej, det är ju en Canon, jag behöver inte ens prova den. Skämt å sido, jag vill verkligen testa den, men tror inte jag pallar i kväll Janne! Hoppas ni får en bra kväll!Arleklint skrev:
Den gluggen låter som du borde prova
joppis
Aktiv medlem
Jag jobbar i samma byggnad som "spottkoppen" fast några våningar upp. Tyvärr ska jag till Knivsta just ikväll. Imorgon (torsdag) kan jag och även måndag - torsdag nästa vecka.
Det är bra att folk tar sådana här initiativ för det känns lite obekvämt att gå omkring med kameran själv i sthlm en kväll
Ett tillägg till idén är väl att det inte blir så mycket natt förren kanske vid midnatt dessa tider? Vid 18 är det ju nästan som på dagen
Det är bra att folk tar sådana här initiativ för det känns lite obekvämt att gå omkring med kameran själv i sthlm en kväll
Ett tillägg till idén är väl att det inte blir så mycket natt förren kanske vid midnatt dessa tider? Vid 18 är det ju nästan som på dagen
mohei
Aktiv medlem
Det ska bli busväder resten av veckan.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,675287,00.html
Själv tänkte jag nog passa på att gå på museum, bl a för att se en fotoutställning på Naturhistoriska, "Arktiskt ljus".
http://www.nrm.se/utstallningarcosmonova.4.cee271fdc218c7b58000108.html
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,675287,00.html
Själv tänkte jag nog passa på att gå på museum, bl a för att se en fotoutställning på Naturhistoriska, "Arktiskt ljus".
http://www.nrm.se/utstallningarcosmonova.4.cee271fdc218c7b58000108.html
-Catherine-
Aktiv medlem
Arleklint skrev:
Ikväll tänker jag ge mig in till stan för att göra lite skymnings- och nattbilder.
Vill några hänga på skulle det vara kul.
Vi kan träffas vid Centralen "spottkoppen" kl 18.00 så kan vi ta en promenad ner mot Gamla Stan.
Någon som hänger på?
Om det hade varit fredag istället så hade jag hakat på, men ikväll är tyvärr inte möjligt
Åker ner till huvudstaden på fredag morgon och tänkte tillbringa helgen där...
/C
SmurfMolly
Aktiv medlem
Joel Höglund skrev:
Tyvärr ska jag till Knivsta just ikväll.
Vadå tyvärr??? Knivsta är väl trevligt!
Arleklint
Aktiv medlem
Re: Re: Kvälls/nattfoto i Stockholm idag onsdag
Då kan vi fixa en annan aktivitet på fredag eller i helgen. Vad skall vi dra ihop för nått kul?
Macro? Kan det passa dig?
-Catherine- skrev:
Om det hade varit fredag istället så hade jag hakat på, men ikväll är tyvärr inte möjligt
Åker ner till huvudstaden på fredag morgon och tänkte tillbringa helgen där...
/C
Då kan vi fixa en annan aktivitet på fredag eller i helgen. Vad skall vi dra ihop för nått kul?
-Catherine-
Aktiv medlem
Re: Re: Re: Kvälls/nattfoto i Stockholm idag onsdag
Skojar du med mig? Det skulle vara väldigt roligt iofs om du menade allvar.
Jag är öppen för det mesta. Optiken brister i ljusstyrka vid telefoto, men macro blir fint
Vi (min tonåring till son som kommer bli galen på mamman som skall gå med kameran framför ögonen hela helgen *flin*) kommer att bo på Rica City Hotel vid Hötorget.
Vi kommer ner med Y-buss runt lunchtid.
/C
Arleklint skrev:
Då kan vi fixa en annan aktivitet i helgen.
Vad skall vi dra ihop för nått kul?
Skojar du med mig? Det skulle vara väldigt roligt iofs om du menade allvar.
Jag är öppen för det mesta. Optiken brister i ljusstyrka vid telefoto, men macro blir fint
Vi (min tonåring till son som kommer bli galen på mamman som skall gå med kameran framför ögonen hela helgen *flin*) kommer att bo på Rica City Hotel vid Hötorget.
Vi kommer ner med Y-buss runt lunchtid.
/C
joppis
Aktiv medlem
SmurfMolly skrev:
Vadå tyvärr??? Knivsta är väl trevligt!
Hehe.. det var ju inte så jag menade va
*följer tråden då och då och ser om det blir något nästa vecka*
-Catherine-
Aktiv medlem
Arleklint skrev:
Vi kan försöka dra ihop en gemensam macroaktivitet.
Jag grubblar på bra ställe...
Låter kalas det, jätteskoj
Jag har mobiltelefonen med mig
070-4070247 eller 073-8481616
/C
-Catherine-
Aktiv medlem
Arleklint skrev:
Vilken tid funkar för dig? Jag antar du har annat uppbokat i Sthlm.
Jag har faktiskt inget sådär jättebokat. Vi åker mest ner för att roa oss och shopp lite. Lite kvalitetstid mamma-son liksom Man får passa på, en tonåring vill inte umgås med mamma så ofta *ler*
Det enda vi har sagt att vi inte ska bomma är Gröna Lund, men är det busväder så känns ju inte det så skoj kanske. Annars är det väl museum och sånt.
Det ingick i hotellvistelsen ett kort med en massa inträden lite överallt, Stockholm à la Carte-kortet: http://www.destination-stockholm.se
Vi anpassar oss efter var helgen bjuder på
/C