Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kurs i digitalt foto?

Produkter
(logga in för att koppla)

Mala_

Aktiv medlem
Hej,

har plåtat analogt i flera år men har nu klivit på digitaltåget med min nyinförskaffade Nikon D70. Då jag är van vid min gamla Nikon FE där jag oftast gjorde allting manuellt, känns det som om jag skulle behöva lära mig lite om digital fotografering och allt det automatiska man kan få på köpet. Har visserligen plöjt den digra manualen, men jag skulle behöva lite handledd praktik. Finns det någon sådan?

Mala_ skrev:
Hej,

har plåtat analogt i flera år men har nu klivit på digitaltåget med min nyinförskaffade Nikon D70. Då jag är van vid min gamla Nikon FE där jag oftast gjorde allting manuellt, känns det som om jag skulle behöva lära mig lite om digital fotografering och allt det automatiska man kan få på köpet. Har visserligen plöjt den digra manualen, men jag skulle behöva lite handledd praktik. Finns det någon sådan?

Jag kommer att ha två st tvådagarskurser i maj. Vi kommer vara på ett ställe som heter Blåsingsberg, som ligger mitt i österlen. Du hittar mer info om kursen på http://www.profiler.nu/kursdok.html

MVH/Stefan

ANNONS