Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kritiken "syns" inte?

Produkter
(logga in för att koppla)

zippedee

Aktiv medlem
Poolerna verkar intressant men något som irriterar mig är att man måste gå in och titta om man har fått några nya kommentarer. Mitt kommentatornummer står alltså still, men de trillar fortfarande in kommentarer. Lyckades jag förklara vad jag menar? ;)
 
Jag blev också lite förvirrad över det här... Det verkar som att det beror på var kommentarerna ges, om någon tittar på en poolbild och kommenterar den i poolen stegas kommentarsräknaren upp där, men det går också att komma åt dina poolbilder genom att titta på din profil och kommentera dom den vägen. I så fall stegas inte kommentarsräknaren i poolen upp, medan däremot antalet kommentarer för bilden ökas på (om du t.ex. tittar på den via "Dina album")...
 
Min räknare har fått fnatt för varje röst jag får numera räknar den dubbelt och igår hade den ökat 8 kommentarer utan att nån kommenterat!
Kanske en petitess men, men :=)
 
CandyStore skrev:
Lite liknande symptom hos mig oxå. Alldeles nyss visade räknaren att jag fått en ny kommentar, men när jag kollade så är fortfarande min senast fådda (säger man så?) kommentar sen 10:09 i förmiddags.

...jag var alldeles nyss inne och tittade på din bild i bildpoolen, för två-tre minuter sen...och kommenterade en annan i samma bildpool för tja, en halvtimme sen. Räknar den de som är inne och tittar också?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.