Annons

Koolla In Bilden !

Produkter
(logga in för att koppla)
jag hopaps ingen tog illa upp av mitt inlägg.. jag läste det nu igen och det kanske kan ses som nedlåtande, men var inte alls så menat. Snarare blev jag sporrad av "tävlingen" att göra liknande på snab tid och gav samtidigt tips för dom som inte visst hur det gick till...

Så länge ingen tog illa upp så är det fredens liljor :)

Jag kan hålla med om att tonen i forumen ibland blir lite hård o kall...

Thunderbird skrev:
Moget, "grabben"
Smileyn som ganska tydligt indikerade att han troligen menade "haha så ful katten ser ut" eller något liknande kanske du missade helt?

Spännande att så många är helt lost när det kommer till sådana enkla saker som att avgöra om ett inlägg var menat som "Fan va ful, du är ju asdålig!" eller "Haha vad katten ser ful ut :D".

Tycker det var en skön bild, fanns det sådana katter skulle jag gärna skaffa en.
Att det tagit tid med bilden är jättebra. Du har lärt dig en del på vägen.
Ett gott skratt gav det iallfall mig.

Patric

sarkasm fungerar inte på nätet - dags att vara tydlig om ni ska fortsätta diskuttera

även om jag lät lite hård tidigare så tycker jag synd om Daniel som fick sin tråd "kidnappad"

såg inte att du var ny på forumet så jag ber om ursäkt att jag röt om att den låg fel då iden om en "roliga manupulerade bilder"-tråd var bra så ta och starta en ny som folk inte bråkar i istället

föreslår att du börjar med ditt bidrag som du hade gjort tidigare och ber folk att haka på med bilder istället för att bråka om vem som sa vad

daniel Alfredsson
(alfie)

tror du de här är nån sida tilll att kritisera folk o säga att deras bilder är fula? de här är ingen lunarstorm.. så att duh vet sluta vara så himmla dum mot hans fina katt bild detta är en (seriös) sida.......

kebbab_1 skrev:
daniel Alfredsson
(alfie)

tror du de här är nån sida tilll att kritisera folk o säga att deras bilder är fula? de här är ingen lunarstorm.. så att duh vet sluta vara så himmla dum mot hans fina katt bild detta är en (seriös) sida.......

Och om vi nu är inne på att gnälla på varandra, rätt stavning ska vara: "de här är ingen lunarstorm" ska vara "Det här är inget Lunarstorm". "duh" ska vara "du". "himmla" stavas bara med ett m, dvs "himla". Till sist, "katt bild" är ett ord, ska alltså skrivas "kattbild". Så det så! *viftar med pekpinnen*

horton skrev:
Och om vi nu är inne på att gnälla på varandra, rätt stavning ska vara: "de här är ingen lunarstorm" ska vara "Det här är inget Lunarstorm". "duh" ska vara "du". "himmla" stavas bara med ett m, dvs "himla". Till sist, "katt bild" är ett ord, ska alltså skrivas "kattbild". Så det så! *viftar med pekpinnen*
Varför sitter du och rättar stavningsfel på en fotosida?
Fin bild iallafall Skruttapan. Jag har lite problem med att ladda upp bilder så jag kan tyvärr inte posta nån :(

horton skrev:

OMG. är det du som är allas pappa på den här sidan? han är typ 15 år låt han va

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar