Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Konica Minolta DiMAGE Z3
- Trådstartare Vanne
- Start datum
Segeson
Aktiv medlem
Här har du en hel hög med åsikter på engelska, en del bra, men även dom som är missnöjda.
DP review KM Z3
(edit)
Vid fotografering i mörker är den inget bra.
Bilderna blir brusiga och den har svårt att hitta fokus. Jag har själv en Z5:a och det är i stort sett samma kamera.
DP review KM Z3
(edit)
Vid fotografering i mörker är den inget bra.
Bilderna blir brusiga och den har svårt att hitta fokus. Jag har själv en Z5:a och det är i stort sett samma kamera.
Gurra G
Aktiv medlem
Tja, jag är nöjd med den... den är som sagt lite dålig på att fokusera när det är dåligt ljus.
Ett annat problem är att det blir mycket brus i bilderna, jag kör jämt på ISO 50 men då får man så ruskigt långa slutartider ibland tyvärr.
Det är ett härligt grepp på kameran, man kan göra många egna inställningar, bra brännviddsomfång, även fast jag nästan aldrig går ända till max tele.
Macron är suverän tycker jag.
Den duger helt klart som nybörjarkamera, framför allt för att man kan pilla en massa själv när man börjar bli varm i kläderna + att den har fullt autoläge om man vill ha det så. Nu borde även priset ha sjunkit en hel del.
Ett annat problem är att det blir mycket brus i bilderna, jag kör jämt på ISO 50 men då får man så ruskigt långa slutartider ibland tyvärr.
Det är ett härligt grepp på kameran, man kan göra många egna inställningar, bra brännviddsomfång, även fast jag nästan aldrig går ända till max tele.
Macron är suverän tycker jag.
Den duger helt klart som nybörjarkamera, framför allt för att man kan pilla en massa själv när man börjar bli varm i kläderna + att den har fullt autoläge om man vill ha det så. Nu borde även priset ha sjunkit en hel del.